petek, 3. januar 2014

V najlepšem delu današnjega dne...

Hja...
očitno je sporočilo Geodetske uprave o vpisu v Register nepremičnin za vse tiste, ki se premalo gibajo(gibamo)...
in posredno zaradi tega pa tudi plačilo davka iz naslova nepremičnin...
pa tudi pri mojem možu "sprožilo" to nepredvideno povabilo

namreč...

No, pa da grem za začetek malo v preteklost
kjer tudi leži vzrok za to dananšnje povabilo

Lani ali pa, da je to bilo morti celo že predlani(?), 
ko sem se še lahko sprehajala s Šefico po Kalvariji
sem namreč opazila, da se na Piramidi pa nekaj dogaja.

In sem potem zasledila tudi v medijih
da so se "spravili" odkopavati dele starega gradu,
ki je nekoč stal na tem hribčku.

In sem takrat pač možu rekla
da bi tudi jaz spet enkrat
ko bo vreme lepo
rada šla  tja gor.

In glej...
ta enkrat se je zgodil prav danes.

In tako sva se podala na ta hrib...

In to po tisti stari poti iz Ribniškega sela
koder so nekoč do gradu vozile tudi kočije

vmes pa mi je še razkazoval in razlagal
kje sta nekoč tudi bili postavljeni njegovi krmišči
ko je še kot član lovske družine
skrbel za fazane, pa zajčke in srne in srnjačke
v tem Purkvaldu.

Ker pa nama je vreme res bilo ves čas naklonjeno
saj je sonce prav prijetno sijalo in tudi grelo
je bil tudi pogled s Piramide prav čudovit.





In sva tako kar nekaj časa tam gori porabila
za "iskanje" nama poznanih hiš tam doli v mestu in tudi okolici.
In ja...
tako je bil tudi današnji dan 
en spet tak lepo lep dan

10 komentarjev:

  1. Hej tetica, saj včasih pa tudi kakšen "žleht zakon " človeku pričara kaj koristnega, če ga prav uporabiš.
    Očitno sta imela res lep sprehod - pa še sonce. No tega bi ti bila pa skoraj fouš - pri nas je že spet vse slinasto. Bljak.
    Lep pozdrav obema.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa saj res ni krt tak...
      ko pravijo, da je vsako slabo za nekaj dobro
      glede sonca pa...
      hja vidiš, da je na toti strani trojan pa k sreči še vedno lepo
      ;-)
      in hvala za lp
      ga vračam

      Izbriši
  2. Vesela sem za vaju. Tu je megla do tli :(

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala!
      no, pa saj se megla zna tudi kar hitro razpoditi ali pa dvigniti
      lp

      Izbriši
  3. kako dobro! pa še mimo ribniških jezer si šla, aneda.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, na poti gor sva se peljala tam mimo Treh ribnikov...
      nazaj pa čez Ribniško selo, pa mimo konjeniškega kluba
      ;-)

      Izbriši
  4. Novi nepremičninski davek je v resnici uveden zaradi tega, ker slovenska politika hoče, da bodo bogati še bolj bogati, revni pa še bolj revni. To kar so poslanci in tajkuni zapravili to bodo morali sedaj navadni ljudje plačevati. To je nekako tako, če bi meni nekdo ukradel tisoč evrov pa bi jaz vedel kdo mi jih je ukradel, vendar bi jaz od čisto tretje osebe zahteval, da dobim teh tisoč evrov nazaj. Ta nepremičninski davek me spominja na srednji vek, ko so mogli kmetje, delavci in reveži kraljem dajati svoje pridelke in jim plačevati svoje davke samo zato, da so lahko kralji zelo dobro živeli. Enako zelo dobro živijo danes tudi slovenski poslanci v ljubljanskem parlamentu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. no... načeloma jaz sicer ravno nisem proti davkom...
      saj mi je povsem jasno, da mora državni aparat tudi od nečesa živeti
      moti me pa, da pa je toliko in toliko neizterjanih davkov
      kot tudi toliko tistih, ki so svoj denar pa skrili na raznorazne račune v tujini
      in, če bi pri teh dobili vse tisto, kar bi naj...
      hja, potem pa bi tudi nam tanižjim bil lahko marsikateri tako visok davek pa prišparan
      ampak...
      ker imamo mi pač "samo" znanje kako bi lahko bilo...
      oni pa škarje in platno v svojih rokah...
      smo pa tu kjer pač smo

      Izbriši
    2. Jaz se popolnoma strinjam, da bi tudi morali biti davki, toda če bogati zapravljajo milijone in milijone zakaj pa bi potem morali revni in srednji sloj to njihovo zapravljivost plačevati. V kolikor državi primanjkuje denarja naj se uvede poštena politika in naj ima vsak tak delež denarja kot mu pripada. Potem pa tudi ne bi več rabili plačevati visokih davkov.

      Izbriši
    3. hja vidiš...
      ko pa marsikateri po tem, ko je pristal pri koritu pa na to pozabi
      in se tudi veselo pridruži uživačem

      Izbriši