sobota, 11. januar 2014

Petki v slovo...

Sva se z možem že pred časom dogovorila,
da bova tokrat namesto povabljanja na jedačo in pijačo
ta dva dneva raje "porabila" zase.

In tako sva se danes odločila
da dan preživima na potepanju

Pot naju je vodila najprej na ogled orhidej v Dobrovnik
no bolj ko te rožce pa je mene zanimalo
kako so kaj na novo porihtali njihov tropski pragozd
in...
več kot ena urca postopanja po njem in uživanja v njem
je minila kot da bi pihnil
mož pa tudi ni mogel
da me ne bi prepričal
da sem eno njihovo lepotičko pa vzela tudi s seboj domov


Nato pa sva se popeljala dalje na kosilo
do "najinega" gostišča Lipót v Dobrovniku
(saj je postanek tam pri njih postal že za časa z našo Šefico del tradicije)
na njihov nama obema taaakooo dober bograč

Ker pa sva se tak hudo in dosti in fejst in močno najedla
ker tudi njihova gibanica ni znala ne pristati na krožniku...
 
Pa je bil potem sprehod po gozdu ob Bukovniškem jezeru
pa tudi tista čisto taprava odločitev
In ves tisti mir tam
le ob petju ptic...
in ravno prav hladna voda iz zdravilnega Vidovega izvira...
je nama obema pomagal do lažjega gibanja
predvsem pa
da so se nama baterije napolnile spet do polnega.

Ja, ta dan bo meni res ostal v lepem spominu.



10 komentarjev:

  1. Vou tetica, to je bil pa res dan za zapomnit. Pa še tako lepo si ga opisala, da sem še jaz neizmerno uživala v njem.
    Hvala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e vidiš...
      no, pa saj si tudi ti itak bila zraven
      ;-)

      Izbriši
  2. Ja, kako lepo... Jaz sem bila tako za pet...letko kot za šest...letko sama edino s svojimi starši...
    Toda moja sestra je priredila Veliki piknik za več kot dvajset oseb in je bilo tudi NEPRECENLJIVO nepozabno, ko se je pripeljal tudi nečak z nemško ženo in je glavna oseba bil moj pranečak, resnični Wunderkind!
    Neke spremembe so tu za komentiranje, moram pogruntati, ker sem kot Unknown in se podpišem...
    Renata, Zavestna Samost, Shining mind z Večera ...
    Ne vem, če niso Večerov blog sploh ukinili...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja vidiš...
      se dajo obletnice res popraznovati tako da potem še dolgo ostanejo v spominu
      kako pa je glede komentiranja pa ti žal ne vem povedati
      ker za pisanje je še vse po starem in utečenem
      no, neglede na vse, pa si ti meni vseeno najbližja kot renata
      lp na tvojo stran

      Izbriši
  3. Prejšnji komentar sem izbrisala, ker je bil objavljen isti komentar dva krat.
    Zdaj pa še edino o orhideji mojega TaNajStarejšega...
    Veš, da se je odselil in sem edino v njegovem najemniškem stanovanju, kadar on odpotuje in mu hodim hranit njegovi zlati ribi. Za zlati ribi živita že ZELO dolgo!
    In ima tudi eno orhidejo že nekaj časa. Čudovito je že večkrat cvetela. Včasih so samo listi, potem pa spet vzveti....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja to se meni zdi kar prav, da se tamladi odselijo in osamosvojijo
      no, saj ni, da jim po tem pa ne bi nič pomagal
      ;-)
      samo "pohištvo" si pa oni lahko po svoje postavijo
      mi pa tudi imamo svoj mir in s tem lahko zaživimo svoj način Življenja
      orhidej pa imam tudi jaz že kar nekaj...
      in me tudi vsako leto na novo razveseljujejo s svojim cvetenjem
      me očitno imajo rade
      ;-)

      Izbriši
  4. Včeraj v soboto, 11.januarja 2014 ob 13.25 je bila Venera v spodnji konjunkciji s Soncem. Torej bila je med Zemljo in Soncem. V 8 zemeljskih letih nastopi 5 Venerinih spodnjih konjunkcij, Venera pa obkroži Sonce glede na zvezde v tem času kar 13 krat. Torej če 8 delimo z 5 dobimo 1,6. Kar pomeni, da se Venerine spodnje konjunkcije pojavljajo na vsaka 1,6 leta oziroma v povprečju na vsako 1 leto 7 mesecev in 6 dni.
    Venera in Zemlja sta v zlatem rezu torej v razmerju 1 proti 1,618 oziroma 0,618 proti 1. Torej v matematiki obstaja tudi fibonacijevo zaporedje in to zaporedjeje dobimo, če vedno zadnji dve števili seštevamo. Tem bližje smo zlatemu rezu tem višje imamo število in ga delimo z predhodnikom.
    Fibonacijevo zaporedje sledi takole: 1, 0, 1, 1, 2, 3, 5, 8, 13, 21, 34, 55, 89, 144, 233, 377, 610, 987 itd. Če delimo naprimer 987 z 610 dobimo večji približek zlatega reza kot pa če bi delili naprimer 144 z 89.
    Le pri zelo redko kateri Venerini spodnji konjunkciji gre Sonce navidezno čez Sončevo ploskev. Ta pojav se je nazadnje zgodil dne 8.junija 2004 in 6.junija 2012, naslednjič pa bo do tega nebesnega pojava prišlo šele čez 103 leta in sicer 11.decembra 2117 in potem še 8.decembra 2125. Vzrok zakaj je ta navidezni prehod Venere čez Sončevo ploskev oziroma Venerin tranzit tako redek nebesni pojav je v tem, ker je ravnina Venerine orbite zelo nagnjena glede na Zemeljsko. Tako pri večini spodnjih konjunkcij gre Venera severno ali južno od Sonca in le zelo redkokdaj prečka Sončevo ploskev. Dne 8.junija 2004 je Venera prečkala Sončevo južno poloblo ter 6.junija 2012 pa severno. Včeraj 11.januarja je šla Venera 2 kotni stopinji severno od Sonca in v tem stoletju bo še šla najbližje Soncu dne 3.junija 2020, takrat pa bo šla 13 kotnih minut severno od Sonca. Torej pri Venerinih spodnjih konjunkcijah gre Venera januarja, marca in junija severno od Sonca ter v avgustu in oktobru južno od Sonca. Konec januarja pa bo Venera že vidna zgodaj zjutraj tik pred Sončevim vzhodom kot Danica.

    Do leta 2030 bodo Venerine spodnje konjunkcije nastopile točno v teh dneh in ob tej uri. Povsod upoštevan le srednjevropski čas UTC+1h.

    8.junij 2004 ob 9.43 - Venerin tranzit
    14.januar 2006 ob 0.59
    18.avgust 2007 ob 4.41
    27.marec 2009 ob 20.24
    29.oktober 2010 ob 2.10
    6.junij 2012 ob 2.09 - Venerin tranzit
    11.januar 2014 ob 13.25
    15.avgust 2015 ob 20.22
    25.marec 2017 ob 11.17
    26.oktober 2018 ob 15.16
    3.junij 2020 ob 18.44
    9.januar 2022 ob 1.48
    13.avgust 2023 ob 12.16
    23.marec 2025 ob 2.08
    24.oktober 2026 ob 4.44
    1.junij 2028 ob 11.10
    6.januar 2030 ob 14.18.

    OdgovoriIzbriši
  5. hehe ... dan in objava za polizat s krožnika, a to sta vidva že storila .. :-)))))

    OdgovoriIzbriši
  6. Z veseljem sem se vama pridružila, čeprav samo virtualno.
    In tvoja bela lepotička mi je zelo všeč.

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši