sobota, 25. januar 2014

Četrtkov pogled skozi okno...

Do tja kamor je segel pogled
pa mi je sivobela megla postavila pregrado...
In sem pogledala marelico pred hišo
ki je pravkar oživela
saj so vrabčki in siničke pa tudi lišček je bil med njimi
prišli na dopoldansko malico...
In mi je pogled ostal na notranji okenski polici
kjer se bela orhideja nevemnitivečkolikičže kaže v svoji lepoti
vitezova zvezda pa se tudi že pripravlja na cvetenje...
In sem spoznala...
Le čemu biti žalostna zaradi megle tam daleč
če je tukaj pred mano pa ja toliko lepega


10 komentarjev:

  1. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tetica, čisto pravo vprašanje si si postavila. Od življenja vzameš, kar ti lepega ponuja, ne kar želiš, pa lahko rečeš, da je lepo.
    Lep pozdrav tebi in ribaku, M.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, je temu res tako...
      samo nekateri smo morali vseeno narediti nekaj kilometrine, da smo to tudi spoznali...
      sicer pa...
      gibanje je itak zdravo za prebavo
      ;-)
      lp vam vsem nazaj v tvoj kraj

      Izbriši
  3. PS. En komentar sem odstranila, ker se je podvojil. Da ne boš mislila, da že jecljam, Haha.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ni panike...
      ribakova mama je tudi vedno znala reči, da toplšno bolše drži
      ;-)

      Izbriši
  4. želim si teh pogledov, zato se učim od tebe.
    vitezova zvezda? je to mogoče taka voščena roža?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja veš... sem nekoč nekdaj tudi jaz gledala na daleč... pa sem videla toliko takega kar je name delovalo samo bolj slabo kot pa dobro
      in sem po tem pa zavestno začela svoj fokus zmanjševati - si ga približevati
      in, ker se povsod vedno da najti tudi kaj lepega...
      ;-)

      Izbriši
  5. Še tu pozdravček :)

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
  6. Jaz sem videla cveteti grm blizu nas ... Ne, ni to dobro ... Prezgodaj je ...
    Super muzika!

    LILA

    OdgovoriIzbriši