nedelja, 14. april 2013

Življenje je lepo...

Ker ga živim
kot ponuja se samo...
 
In tako sem danes imela dan zabušavanja

no, nekaj malega sem sicer vseeno postorila
saj sem cvetlična korita spravila iz zimskega spanja
in jim menjala zemljo
pa kosilo smo tudi pojedli

ampak popoldan...
ja, popoldan pa je res bil zabušantsko zabušantski
in kako je to paaasaaaaloooo...
 
 

12 komentarjev:

  1. :-))))))))))))))))))))))
    prehitevaš me v vsem, ne le v počitku.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, vem... pa saj v letih in kilah tudi
      no, pri ostalem pa sem raje zadaj
      ;-)

      Izbriši
  2. Hvala, da me napeljuješ na lepe misli :)

    Sama nisem tako prepričana, da je tako :)

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. uf zamisli... ravno tukaj se mi je zdaj zgodilo prvič, da mi je zbrisalo cel komentar...
      no, pa grem od začetka...
      torej...
      zamenjaj prepričanje, pa bo videla, da je temu tudi res tako
      ;-)
      p.s.
      sem jaz nekoč tudi bila med tistimi, ki jim nič ni bilo dovolj dobro, da ne bi moglo biti še bolje...
      zato pa vem, da se to menjanje razmišljanja da naredit
      lp nazaj v tvoj kraj

      Izbriši
    2. verjamem, da imaš prav, le za spremembe rabim čas ...
      počasi se daleč pride in tudi totalno spremeni prepričanje.
      glede komentarjev, tudi meni jih včasih izbriše (najraje tiste dolge);)))
      mislim, da za trenutek zmanjka internetne povezave.

      Lp, Lea

      Izbriši
    3. točno tako
      saj res vsaka dobra stvar potrebuje svoj čas
      tiste spremebe čez noč pa običajno itak niti dolgo ne zdržijo
      ;-)
      lp

      Izbriši
  3. Pa verjameš tetica, da sem danes spala do devetih kot polh. Sama sebi nisem mogla verjet. Jaj, je pasalo. Ampak potem sem pa groznoooo pridno vrtnarila.
    Sicer pa - zakaj zlomka pa človek ne bi bil kdaj - malo len?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja, vidiš...
      ko pre/potrebnemu spanju praviš lenoba...
      ja, kaj pa vsa regeneracija celic, ki se je v tem času odvijala
      ;-)
      p.s.
      sem pa jaz tudi spoznala... da kadar se z nečim silim ne naredim v bistvu nič kaj dosti več kot pa, če se prej malo zlenarim...

      Izbriši
  4. aaaa klotidear! tole je pa že kičasto, bravo! se je meni kar zdelo, da je prav, da sem celo jutro drencljala po prstih.

    OdgovoriIzbriši
  5. Mahi, prisežem, da bi lahko tudi t vrati ropotala - sinoči sem spala kot zadovoljen dojenček. Je pa lepo, da si bila obzirna, haha.

    OdgovoriIzbriši
  6. :-)))))))

    taresno nam je pa sonc vzel.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja imaš spet prav
      saj sem šla pripravljat teren za novo zalogo marmelade
      ;-)
      p.s.
      sem pa uživala v vajinem klepetu...
      in hvala za dovoljeno prisluškovanje

      Izbriši