petek, 5. april 2013

Pa kaj naj rečem...

Obstaja šala...
Ko sta k zdravniku prišli starejše gospa in mlado dekle.
Pa je zdravnik pogledal tamlado in ji rekel, naj se sleče.
Ko pa mu je povedala, da je ona samo spremljevalka svoji babici...
Pa je tastarejši rekel, da naj pokaže jezik.

In se tudi jaz spomnim...
kako sem se davno nazaj pred zdravnikom še morala sleči do kombineže in se vleči na tisto mizo...
no, potem so se z leti stvari toliko spremenile
da je bilo dovolj odpreti usta in mu pokazati jezik

Hja...
kaj pa naj zdaj porečem
ko mi  včeraj pa niti jezika ni želel pogledati...

tako...tukaj sem vam napisal en recet
to je pa lepo... vi tudi tako radi kuhate

4 komentarji:

  1. :-)))))))))))))) hvala za smeh!
    upam le, da si šla le na kakšno kontrolo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. no... ja... ne
      saj ni bila ravno "samo" kontrola
      ker...
      sem se po štirih letih tam spet narisala zaradi moje očke...
      se mi je namreč nič kaj lepo vnela (da je otečena ko...)
      pa še ovi pikec mikec se mi je znotraj nardil
      no, pa zdaj, ko se mažem z antibiotikom
      vsaj boli ne več
      mi pa je mož že dal "strokovno" diagnozo...
      da sem bojda koga preveč globoko pogledala
      ;-)

      Izbriši
  2. Haha, tetica, upam, da si mu jezik vseeno pokazala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja...veš...
      pa mu ga nisem...
      saj se je skoncentriral na mojo očko
      zaradi katere sem ga pa sploh šla gledat
      ;-)

      Izbriši