sobota, 13. april 2013

Letos prvič...

Slišala sem ptičko pet,
zapela je kuku.
K'tera mora nek' to bit', 
ki poje tak' lepo?
To je gotovo kukav'ca,
je moj'ga srca ljubica.
Kuku, kuku, kuku, kuku,
tako je kukala. 
No, pravijo pa tudi...
da ko jo zaslišiš prvič zapeti
in imaš v žepu denar
da boš potem pa bogat 
 
hja, šment pa tak...
spet nič denarja v žepu 
no, k sreči pa sem letos vsaj žepe imela

14 komentarjev:

  1. Tudi jaz sem danes prvič v letošnjem letu slišal kukavico. To je bilo danes popoldan. Denarja pa nič nisem imel v žepu kar pomeni, da ne bom imel letos dosti denarja. Če bi vsi slovenci imeli v žepu vsaj en kovanec, ko bi prvič v letu slišali kukavico bi se letos Slovenija izognila recesiji.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. torej bo dobro biti šparoven...
      ;-)
      za ove pa jaz četudi bi imela še pa še dnarja ne bi nič dala
      ker imajo sami itak predobre plače za to kaj, predvsem pa - kako delajo
      bi si najprej naj kar sami malo na normalo vse tiste svoje ugodnosti spravli, pa bi tudi lahko bilo več denarja v kasici

      Izbriši
  2. Uf, bo treba dati nekaj kovancev v žep.
    Jaz je letos še nisem slišala :)

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
  3. ampak je res lepa ptica, svojemu značaju navkljub :)

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, saj dokler ne dela škode...
      lahko vsaj v gledanju in poslušanju uživamo
      ;-)
      lp

      Izbriši
  4. Haha, tetica, a vsaj žepe si imela?
    Vsako leto sklenem, da bom nosila denar v žepu, dokler se mi ne oglasi kukavica - pa ga za prmej takrat, ko jo slišim prvič kukati nikoli nimam.
    LP, M.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, vidiš...
      pa je zato tapravega zadovoljstva skozi leto kljub temu več
      kot pa je to pri marsikaterem z visokim stanjem na TRR-ju
      lep sončen pozdrav nazaj v tvoj kraj

      Izbriši
  5. prav, jutri grem v napad, obljubim.
    imela bom žepe za vse nas in kovance.
    aja.. in v hosto bom šla.
    potem si denar razdelimo.

    OdgovoriIzbriši
  6. ne še. zamešala sem ponedeljek in torek.
    jutri grem.
    bom poročala o kukanju in o štetju denarja.

    OdgovoriIzbriši
  7. pokorno javljam, da je nisem slišala, morda pa tudi jug ni več to, kar je včasih bil.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. očitno te sever kliče...
      če ne zaradi drugega...
      pa že za to, da slišiš naše kukavce petje
      ;-)

      Izbriši
  8. tudi jaz je nisem slišala :)
    jo bom, ko bom "suha" in potem ne bo evrčkov ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. eh, lea...
      v vsak žep en evrček not vtakni...
      pa bo ziher
      ;-)

      Izbriši