nedelja, 7. april 2013

Petkrat na dan...

Mi je očesni zdravnik naročil
da si naj mažem to svojo vneto očko
In pridna kot pač sem
to tudi redno delam

No, sem pri tem spoznala pa še nekaj drugega...
dosedaj se mi namreč sploh ni zdelo
da ure tako hitro minevajo

4 komentarji:

  1. :-)))) ja, to pa poznam, res neverjetno. naj ti kremica čimprej pomaga!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala, hvala...
      je že pomagala
      saj je očka že občutno boljša, ječmenčka pa je vzela megla

      Izbriši
  2. Z očmi jaz gledam Luno, zvezde in planete. Jutri je že mlaj. Poglejmo kdaj bo torej nastopile Lunine mene v maju 2013.

    Lunine mene za maj 2013

    Zadnji krajec bo 2.5. ob 12.14
    Zadnji srpec bo 6.5. ob 3.25
    Mlaj bo 10.5. ob 1.28 - KOLOBARJASTI SONČEV MRK
    Prvi srpec bo 14.5. ob 4.12
    Prvi krajec bo 18.5. ob 5.34
    Prvi izbočec bo 21.5. ob 22.07
    Ščip bo 25.5. ob 5.25 - POLSENČNI LUNIN MRK
    Zadnji izbočec bo 28.5. ob 10.04
    Zadnji krajec bo 31.5. ob 19.58.

    V maju 2013 bosta nastopila tudi dva mrka in sicer bo 10.maja nastopil kolobarjasti Sončev mrk, ki bo viden iz Avstralije ter na Tihem oceanu. Iz Slovenije ta mrk ne bo viden.
    Dne 25.maja pa bo nastopil zelo šibak polsenčni Lunin mrk, ki pa iz Slovenije ne bo viden. Viden bo iz Zahodne Evrope in sicer iz Francije, Španije in Portugalske.

    OdgovoriIzbriši
  3. ja, saj ravno zato sem danes še na hitro posadila štiri drevesa - sadež in korenine

    OdgovoriIzbriši