sreda, 10. april 2013

Že nekaj časa je od takrat...

Ko sem se rodila...

Pa vendar 
sem si danes še enkrat več
od že ne vem več kolikič 
zaželela
povprašati mojega starega ateja
zakaj se je takrat odločil
in meni podelil prav to ime 
ki so mi ga potem tudi zapisali v rojstni list

Ja...
vzrok za ta še enkrat več
pa je knjiga
ki jo ravnokar prebiram
Lichtmess (Amber. K & Azrael K.)



10 komentarjev:

  1. Računalnik me vedno bolj jezi, ker je kabel na polnilcu vedno bolj precvikan in se mi računalnik ugašuje. Očitno bom moral imeti nov polnilec.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e ti grdi, grdi kabel...
      no, jaz pa sem mislila...
      da boš kakšno rekel glede na knjigo, ki me je našla...
      ;-)

      Izbriši
  2. meni je pa tvoje ime silno všeč.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. no, meni pa vedno ni bilo...
      predolgo in zato so me domači vedno klicali po skrajšani obliki...
      samo kadar je potem sledila huda ura...
      je bilo v celoti na tapeti
      ;-)

      Izbriši
  3. končno sem te spet našla :)
    navadno sem prišla sem z mojega bloga,
    v zadnjem času ni šlo.
    Trenutno sem prišla z googlovega iskalnika.

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. oooo...... lepo, lepo...
      sem te res že kar pogrešala...
      pa novih prispevkov na tvojem blogu tudi
      ;-)
      lp

      Izbriši
    2. Tebe sem dala med priljubljene, tako da sem pridem :)
      Mojemu blogu tudi obljubljam, da se ga lotim in mu spet vdihnem življenje :)

      ;-) Lea

      Izbriši
  4. Ampat tetica, saj ti je povedal, kar spomni se. Lepo ime imaš.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hm... sem gruntala in gruntala...
      pa se vseeno ne spomnim
      žal
      saj mi je tudi to, da mi je izbral ime on in ne pa moji starši
      bilo precej pozno povedano
      hja, veš...
      bi se pa zdaj z njim pa marsikaj drugega pogovarjala kot sem se takrat
      predvsem pa - več
      dosti, dosti več

      Izbriši
  5. Ime je tista beseda, ki so nam jo dali starši ob našem rojstvu. Moje ime Darko izhaja iz besede dar saj sem dar in darilo temu svetu pa čeprav je Darko bolj srbsko ime. Torej ime nam lahko veliko pove o nas samih.

    OdgovoriIzbriši