sobota, 27. april 2013

Teden, ko se je dogajalo...

Dnevi so minevali 
kot da so minute sekunde postale
.
dela je bilo prek glave
in še več
.
uspehov tudi ravno dovolj
za zbiranje novih atomov moči
.
sms je povedal
da je na svet prijokalo novo dete
.
danes pa sem se počutila
kot životinjsko carstvo 
.
večerni koncert pa
ponovno uživanje užitkov

Ljubezni in sreče

8 komentarjev:

  1. krasno, krasno vse in čestitke za novo Zemljanko!

    mavrična objava, tudi če bi bile črke črnobele!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala!
      ja, se je res nabralo dogodkov
      in tako lepo je, ker/saj so bili tako prijetni

      Izbriši
  2. Oj tetica, toooo. Kaj bi se pritoževali - delo je, če ga vidiš in opraviš - novi zemljanki pa želim še pa še lepega učenja.
    Pa najlepši pozdrav na Štajersko.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. kloti - hvala!
      ja, dela je res samo toliko kolikor ga vidiš...
      no, včasih si jaz tudi očal raje ne dam na nos
      da sem tako prej gotova
      ;-)
      lep večerni pozdrav nazaj v tvoj kraj

      Izbriši
  3. Včeraj v sredo, 1.maja 2013 sem se odpravil na prvomajski pohod iz Lenarta na Zavrh. Na Zavrhu sem si privoščil nekaj čevapčičev, gibanice in nekaj vina. Odpravil sem se tudi na vrh Završkega stolpa. Na tem Završkem stolpu sem lani 6.junija 2012 ob Sončevem vzhodu opazoval Venerin tranzit kar mi je seveda ostalo v lepem spominu. Na pohod na Zavrh sem šel z enim prijateljem.
    Sicer pa sedaj mineva že eno leto odkar za slovenske delavce ne velja več delovni vizum za delo v celotni Evropski Uniji. To seveda velja tudi za Avstrijo in Nemčijo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e fino... da si tudi ti užival v tako lepem dnevu....
      na Zavrhu pa sem jaz bila nazadnje...
      uf leta, in leta nazaj
      sigurno vsaj že 15 let
      no, če pa čas taaakooo hitro mine(va)
      ;-)

      Izbriši
  4. Čestitke za malo deklico :)

    Lep zapis :)

    Dela imamo vedno preveč, ker si ne znamo reči: "Dovolj, jutri je še en dan!"

    Lp, Lea

    P.S.: pridi k meni brat novo zgodbo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, točno to je to...
      pa vidim to, pa vidm ono, pa še tu nekaj pa tam tudi...
      potem pa sem na koncu crknjena ko...
      ja, ja, saj vem...
      sama kriva
      ampak...
      ;-)
      ko napišem odgovre pa z veseljm pohitim še k tebi
      lp gita

      Izbriši