ponedeljek, 1. april 2013

Prvega aprila...


nekoga naplahtati...

ko pa jih je okrog nas toliko
ki to počnejo tudi ob preostalih dneh

8 komentarjev:

  1. :-)))) da je le mimo, si rečem.
    je pa včasih bilo fajn, ko sta bila otroka še majhna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. no...
      da si le ne bodo preveč podaljšali tega "praznika"...
      ;-)
      ja, otroci so pa res znali...
      p.s.
      meni pa je mož zjutraj rekel: glej, zunaj pa sneži...
      jaz pa njemu.. ja, ja, prvi april
      ampak...
      je zunaj res snežilo
      in tako sem očitno potegnila kar sama sebe s tem, ko njemu nisem verjela
      ;-)

      Izbriši
  2. Tudi jaz sem včeraj strica potegnil za nos. Včeraj na velikonočni ponedeljek popoldan sem stricu v Pesnico pri Mariboru po mobitelu poslal SMS sporočilo, da je Severna Koreja izstrelila več sto jedrskih raket proti ZDA in proti Evropi. Namreč prav v teh dneh Severna Koreja grozi z jedrskim napadom na ZDA zaradi skupnih vojaških vaj ZDA in Južne Koreje v bližini morja in ozemlja Severne Koreje.
    Ko je stric dobil moje SMS sporočilo je bil s svojo ženo pri mizi. Pri mizi sta sedela in jedla še velikonočni žegenj od mesa, jajc do hrena. Stricu je zazvonil mobitel kajti dobil je moje SMS sporočilo, da je Severna Koreja izstrelila več kot 100 jedrskih raket proti Evropi. Stric in teta sta se zelo prestrašila pustila velikonočni žegenj in stekla v klet v hiši v zaklonišče pred možnim jedrskim napadom na Evropo. V kleti sta bila skoraj eno uro potem pa se je stric spomnil, da je danes 1.april in da je to bila pač prvoaprilska potegavščina. Tako sta se vrnila gor v svojo hišo iz kleti v pritličje.
    Včeraj zvečer ob 20.uri sta se stric in teta pripeljala z avtom k meni domov.
    Stric je bil zelo jezen name in mi je rekel. Veš Darko ni lepo od tebe, da si naju tako potegnil za nos s tem jedrskim napadom iz Severne Koreje na Evropo. Dejal sem mu morda sem si mislil, da mi le ne boste verjeli. Poleg tega pa je morda Evropa predaleč od Severne Koreje, da bi njihove rakete dosegle Evropo in Slovenijo.
    Kasneje pa je stricu postalo zelo smešno, saj še me nihče ni v celem življenju tako potegnil za nos kakor pa ti Darko, da sva morala z ženo iti za eno uro v klet v zaklonišče.
    Doma pri meni sem jih povabil tudi na pisanko na velikonočni žegenj.
    Ko sta stric in teta odšla domov mi je bilo zelo nerodno, da sem jih na tak način potegnil za nos za 1.april. Moral bi si izbrati povsem drugo potegavščino.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. uf...
      ti si bil pa hudo ošter...
      še dobro, da ti nista zamerila
      saj predvidevam, da sta starejša
      no, za drugo leto pa le raje kaj bolj milega

      Izbriši
  3. Slovenski politiki nam vsak dan pravijo bolje bo, Slovenijo bomo popeljali iz krize in recesije, prostih delovnih mest bo vedno več, brezposelnost pa se bo pričela zmanjševati. Tajkune in kradljive direktorje bomo kaznovali in jih za več let zaprli v zapor.
    Toda kaj, ko pa slovenski politiki govorijo kakor, da bi vsak dan bil 1.april.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, ja,...
      po vsem tem njihovem lepogovorjenju pred...
      nam po tem potem ostanejo običajno pa samo še
      dolgi nosovi

      Izbriši
  4. Eh tetica, navsezadnje bomo lahko verjeli samo še tistimemu, kar bomo izvedeli 1. aprila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ali pa najbolje - nič več
      pa si le naj pripovedujejo kaj si hočejo...
      če so že sami začeli verjeti vsem tistim pravljicam
      šment pa tak

      Izbriši