ponedeljek, 3. september 2012

Jesensko poletje...

Bi še mela toplote...
ki po telesu še vedno posuši morske kaplje
bi še mela toplote...
ki v noči tudi še škržatom pomaga peti
Bi še mela toplote...
ki v toplini objema pogreje tudi bose noge
bi še mela toplote.

19 komentarjev:

  1. predvidevam, da tudi boš imela.
    če ti ni odveč.. za kako dolgo te nea bo?

    p.s.
    da ne hodim sem listat in čakat novih objav :-)))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hm, hja veš... to pa je zdaj tako...
      tebi mi ni težko tega povedati...
      komu, ki pa ima drugačne namene od tvojih, pa vseeno raje ne bi o tem...
      zatorej...
      dobiš pa privat na ZS (gmail me pa še stalno heca)
      ;-)

      Izbriši
  2. Rešitev - termofor.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. aha... a to ti tak misliš, kadar me ribak objame, da me ne bo v noge zeblo
      ali pa kar v morje z njim...
      ;-)

      Izbriši
  3. Letos se prične jesen dne 22.septembra 2012 ob 15.49. Nekateri že sedaj trdijo, da smo že v jeseni toda ti se zelo motijo. Dokler je še Sonce severno od ekvatorja torej še vedno nad severno poloblo. Toda ta izraz jesensko poletje je za današnji dan primernejši kakor pa ime jesen. Klopotci znanilci jeseni pojejo pri nas v Slovenskih goricah v drugi polovici poletja ter v prvi polovici jeseni to je nekje v času od 7.avgusta pa vse do 7.novembra vsako leto. Tudi sam imam klopotec, ki sem ga kupil lani na Radgonskem sejmu. Je haloški klopotec na 3 veternice in ima premer veternic 1 meter. Meni se slovenjegoriški prleški na 2 veternici ne dopade zato imam haloškega pa čeprav sem doma v Slovenskih goricah. Haloški klopotec sredi Slovenskih goric. Lani oktobra mi je močan jugozahodnik odtrgal desko na klopotcu katero so na vsako moč udarjala kladivca na gredlju. Veriga katera drži desko se pretrgala in deska se je zagozdila med stolecom in gredljem. Močan jugozahodnik je pripomogel, da se je utrgala še druga veriga, ki drži na drugi strani deske. Desko je vrglo kar 10 metrov daleč vstran na zemljo. Letos sem ta klopotec seveda popravil.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti za to znanje! ker, da so tudi klopotci tako različni...
      o tem pa dosedaj niti pojma nisem imela...
      hja, kaj češ... mestno dete pač
      naj pa tebi letos tvoj lepotec dobro služi...
      pa prešernosti ob trgatvi naj tudi ne manjka

      Izbriši
  4. Predvčerajšnjem sem bila v Portorožu, tam je tapravo poletje ... plaže so polne do zadnjega kotička:)

    Torej naj ti bo toplo:)
    Imejta se fanj:)

    Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. uf v tem kraju pa nisem bila že... vsaj 15 let ne
      no, meni pa gužva tudi ni najbolj prijetna
      sploh pa ni primerna za nas tri
      pa tudi šefica kljub vsej svoji lepoti in pridnosti na plaže pa le ne spada
      in... hvala za dobre želje
      bilo je res fino fajn

      Izbriši
    2. V Portorožu je še vedno lepo. Nama je žal zmanjkovalo časa. Popoldne sva le videla kopalce, ki so uživali na plaži. Šele zvečer je bilo nekaj časa za fotke in sprehod ob obali.
      Prevelika gužva tudi meni ne paša;)
      Kožuščki, so naju čakali doma (v dobri družbi, seveda).
      Lp, Lea

      Izbriši
  5. Sem v soboto in nedeljo pogledovala iz Prekmurja proti Štajerski, pa te nisem uganila. Najbrž si se kje na sončku grela.
    Lepo bodita, oba.
    Babica

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ooooooooooo..... kakšno presenečenje
      in, ko te bo pot naslednjič peljala proti toti strani... bom bla ful vesela, če si boš lahko vzela kak minutek za en kafetek
      sicer pa... že hitim gledati v edivas, če je že kaj novega tam pri vas
      ;-)

      Izbriši
  6. vsi te iščejo nekje po plažah in gričkih, js pa hodim gledat le sem, pa te tudi še ni..
    :-))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. uf... no pa mi je končno te le ratalo spet prit tu gor...
      sem že prej napisala en tak antaligenten odgovor...
      pa je zaradi tega še miška nehala skakat
      hja, vidiš...
      ko pa sem se stepala
      sem bla skitnica
      ;-)
      no, zdaj pa sem te spet tu

      Izbriši
  7. Jaz tudi, tetka, jaz bi tudi še imela poletje ... in sonce in vročino!

    Kar prehitro je tu jesen ...
    Je pa res, da je tudi jesen lepa!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja je meni najlepša... ko so po kotlinah meglice, potem pa jih sonce prežene...
      gozdovi pa začenjajo dobivati svoja večbarvna oblačila...
      pa kostanjev čakam, da se jih pečenih spet najem
      LILA

      Izbriši
  8. o, kostanji! jaz bi tudi!
    sem šla zadnji vikend, prejšnjega, v goz - z upanje, da srečam kakšno gobo, čutiti je tako jesensko - lahko bi bila kje vsaj kakšna marela, ko že drugih gob ni ... pa ne, prav nič ni tam, kjer sem bila jaz ... suša, suša ...
    upam, da kostanj bo le!

    papa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e vidiš... lepote in dobrote tople jeseni
      no, gobe pa se meni itak vedno in povsod poskrijejo...
      potem pa se mi še izza kakšnega grma pa samo posmehujejo
      ;-)

      Izbriši
  9. evo ti še malo slanih spominov za nedeljsko govejo župo in pečeno kuro z mlinci doma:

    http://www.youtube.com/watch?v=Q2aM9Vv_O3U&feature=share

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. wow!
      hvala! hvala! hvala!
      in, pridem še nazaj... dostikrat
      ko mi ne bo več formula tulila pod uhe
      ;-)

      Izbriši