sreda, 26. september 2012

Vzeti si čas...

Ja, samo to je bilo potrebno.

Sicer pa...

Sploh ne vem kolikokrat smo se že peljali mimo
saj nas je pot na dopustovanje v Dalmacijo in potem tudi domov vedno peljala mimo tega kraja.
In vedno je bilo kaj, da smo se peljali samo mimo.
Letos pa...
Na poti nazaj domov smo se ustavili
svetišče Vepric

Mož in Lola sta sicer počakala na parkirnem prostoru, saj kužkom ni dovoljen vstop
Jaz pa...
ja, jaz pa sem se sprehodila po tem prečudovitem narodnem parku.

In, če kje...
potem je tukaj pa res možno začutiti tisto tapravo Božanskost

Od sprehoda v tišini, 
ko so ptičke pele svoje simfonije
pod drevesi v vsem njihovem vonju
s sončnimi prameni skozi šumeče veje
in ob glasbi mešanega zbora, saj so pred eno votlino imeli mašo
je na koncu sprehoda v meni ostalo samo...
Božansko!
 In v vsem tem
sem se spomnila na Ljudi, ki jih imam rada
in v mislih tudi njim poslala del tega Božanstva.




13 komentarjev:

  1. Lepo, lepo... Sicer tega kraja ne poznam, a po slikcah in tvojeme dopisu slutim, da je moralo biti fajn.
    Pozdravek od ene dekline ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. oj, deklina... kak sem vesela, da si si vzela čas za postanek tukaj pri meni...
      no, pa še nekaj znamenitosti:
      Hrvatsko lurdsko svetište Vepric, nalazi se 500 m udaljeno od Kuka, smješteno u skladnom prirodnom ambijentu, na obroncima šumovitog brežuljka. Svetište je 1908.g. osnovao biskup dr. Juraj Carić koji je ovdje i pokopan. Prirodna špilja i cijeli krajolik s brežuljcima, raslinjem i potokom živo podsjeća na Lurd.
      lep sončen pozdrav iz mesta, ki še vedno čaka na tvoj obisk
      <3 in ;-)

      Izbriši
  2. Gobova polna Luna bo letos 30.septembra 2012. Zakaj ime gobova polna Luna. Preprosto zato, ker takrat v celem letu raste največ gob. Gobova polna luna nastopi takrat, ko je prva jesenska polna Luna in to je enkrat v času od 22.septembra do 22.oktobra vsako leto. Letos je gobova polna Luna 30.septembra ter v letu 2013 dne 19.oktobra. Sedaj 3 dni pred gobovo polno Luno že lahko vidimo, da je v gozdu polno gob od dežnikov, prašnic, kostanjevk, borovega glivca do jurčkov. Zato sedaj v teh dneh ter v času gobove polne Lune veselo v gozd po gobe, ko je višek sezone gob.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala za to znanje!
      no, a misliš, da bi pri vsem tem pa morti celo uspelo meni kero najt
      ;-)

      Izbriši
  3. Preprosto povedano gobe najraje rastejo takrat, ko je polna Luna. Ob mlaju gobe ne rade rastejo oziroma jih je takrat zelo malo in to tudi, če je takrat dosti vlage v zemlji oziroma, če je v tistem času ogromno dežja. Najbolj pa gobe v celem letu seveda rastejo v času prve jesenske polne Lune. Kot lahko vidimo ima dokazano Luna na gobe zelo velik vpliv. Seveda TARESNA o GOBOVI POLNI LUNI lahko v nedeljo, 30.septembra 2012 tudi napišeš kak članek v ta spletni dnevnik.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. no, se bom probala potrudit...
      samo glede na vse plane, ki so za nedeljo že postavljeni, ne morem pa nič obljubiti
      lp

      Izbriši
  4. Gobova polna Luna bo do leta 2025 nastopila v teh dneh. Dne 30.9.2012, 19.10.2013, 8.10.2014, 28.9.2015, 16.10.2016, 5.10.2017, 25.9.2018, 13.10.2019, 1.10.2020, 20.10.2021, 9.10.2022, 29.9.2023, 17.10.2024 in 7.10.2025.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. u, fant... ti pa res imaš znanja o tem
      no, torej imam potemtakem še kakšno dodatno priliko
      ;-)

      Izbriši
    2. sem že iskala in iskala, da bi kaj našla o tej gobovi luni...
      pa mi dosedaj še ni nič kaj takega padlo pod prste
      tako da...
      ;-)

      Izbriši
    3. O tej gobovi polni Luni res nič ne piše na internetu vendar v mojih krajih starejši ljudje vedo in o tem govorijo, da ob prvi jesenski polni Luni raste največ gob. Ta pojav opazujem jaz že več let in takrat, ko je prva jesenska polna Luna mi ni težko najti kakšne užitne gobe. V ostalih dneh predvsem ob mlaju gob enostavno ni oziroma jih težko najdem. Ravno malo prej sem šel 200 metrov od mojega doma v gozd in sem res zasledil, da sedaj gobe res noro rastejo. Na kupu 30 dežnikov, kostanjevke ena poleg druge. In če je na prvo jesensko polno Luno še dež oziroma dosti vlage v zemlji je gob toliko več. V nedeljo, 30.septembra lahko napišeš kakšen prispevek o gobah in lahko daš tudi kake slike gob gor. O gobovi polni Luni na internetu res nič ne piše je le pri nas domač naziv od tukaj starejših ljudi, da v tem času ni težko najti gob, ker sedaj gobe najbolj rastejo.

      Izbriši
    4. aha... to je torej...
      in spet en tak vlki - hvala!
      ja, tastari ljudje znajo res marsikaj povedati...
      in res škoda, da si vzamemo vse premalo časa, da bi jim prisluhnili.
      se pa spomnim, da sem nekoč pa že naredila eno tako primerjavo med nami in gobami - glede njihove in naše užitnosti
      ;-)
      pa na dobro pobiranje

      Izbriši
  5. no.. molila ne bom, tudi do križev imam drugačen pristop, je pa najbrž ta kraj poln energij, ki vibrirajo od pravilno položenega kamna, vode v bližini in mandale dreves. posvečenost prostora pa upam vsaj.. brbota od dobrega in ne od prošenj in stisk v ljudeh, ki radi vzrok za lastno nesrečo pripišejo drugim. svetišča, pri katerih začutim enostavnost, me vedno pritegnejo, po slikah sodeč je to eno izmed njih, kot tista, ki bivajo v nas samih.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vidiš... tudi z menoj je to tako
      no, "molila" sem v tistem trenutku v mislih in s svojimi besedami... saj sem vsem tistim, ki jih imam rada zaželela Ljubezni
      kraj je pa res... Božanski!
      kot naravni park, saj so objekti v njemu čisto nemoteči tudi za neverujoče
      in tisto tiho petje (ko je bilo slišati samo melodijo), ki je "poletelo" nad drevesa... je meni tisti trenutek naredilo pa še bolj svečan...
      tako da so si solze kar same poiskale pot na prosto
      bi kdo rekel - staro cmeravo ženšče...
      ampak... meni pa je to bilo takrat kot čudovita sprostitev
      kot da sem sama postala lahka kot ptiček...
      res, enkratno do(živetje)-(po)čutje= dočutje

      Izbriši