četrtek, 27. september 2012

Spominski september...

Pravijo, da vse mine in gre med spomine...
Ti pa so potem posortirani med takšne in onakšne.

In prav ta jesenski mesec je meni bolj kot kateri drugi mesec poln spominov na dogodke in ljudi, ki so bili ali pa tudi še so del mojega Življenja.

Je na prvem mestu moja stara mama...
23. v letu 1897 rojena, in meni edina vsakodnevna spremeljevalka do mojega osmega leta.
In spomini na njo so še vedno prijetni in pa... 
včasih tudi polni  slabe vesti...
saj sem ji v tem času znala tudi marsikaj ušpičiti.

Pa je na ta datum bila rojena tudi soseda na nekoč našem vikendu na Pohorju...
In tudi ta teta mi je v času pubertete, 
ko sama nisem prav vedela kaj in kako
bili pa smo petek in svetek tam gori
znala povedati in pokazati stvari...
pa koliko koroških narodnih pesmic me je naučila.

Na ta tretji enak datum v letu 2005...
pa sva z možem v lepem sončnem vremenu
prvič stopila na zemljišče
ki sem ga prej videla samo na posnetkih na računalniku.

No, v začetku tega meseca v letu 1982 pa sem bila tudi končno razvezana...
saj se moj bivši ni hotel ločiti, 
ker mu je sedenje na dveh stolih očitno kar prijalo
ampak... 
sodnik pa je le kljub vsemu dobro sprevidel v katerem grmu je tičal zajec
in zato se tega sodnika tudi tukaj spet spominjam z vsem spoštovanjem.

Pa tudi 8.9. 1998 je bil prav poseben dan...
saj sem se takrat preselila nazaj v mesto k svojemu bodočemu možu
no, vzrok za to nenadno in tudi zame nepričakovano selitev 
pa še sedaj živi na mojem prejšnjem naslovu
tako da...

In tudi moj prvi porod v letu 1979 je bil prav v tem mesecu...
In, ko se tudi na to zdaj tako spomnim
ko sem prvič dobila v roke tisto malo štručko s plavimi očmi in gostimi črnimi lasmi
in potem še na vsa nadaljna skupna leta
vse do...

Ja, ja,...
je ta mesec zame res poln spominov

V življenju pride trenutek, ko ugotoviš:
kdo ti je pomemben,

kdo ti nikoli ni bil pomemben,

kdo ti nikdar več ne bo pomemben,

in kdo bo zate vedno pomemben!


Zatorej si ne delaj skrbi glede ljudi iz tvoje preteklosti,
ker obstaja razlog zakaj se niso vključili v tvojo prihodnost!








6 komentarjev:

  1. ojla,ja ta september je pa res čudovit mesec.Tudi jaz sem v tem mesecu povila svojo štručko in tudi jaz sem v tem mesecu bila za mojo mamo povita štučka.
    šimi,šimi :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ooooooooooo......pozdravljena moja šimi šimika...
      in... si si takrat lahko sploh zamislila, da bo iz tiste male štručke pa zrasel tak lep in pameten deklič
      no, sicer pa...
      pa saj je ja po svoji mami
      ;-)
      s štručko od tvoje mame pa bomo tudi kak kofetek spili, a ne

      Izbriši
  2. kako lepa objava! preropotani september do konca!
    dogajanja, ki nas označujejo v to, kar smo.
    krasno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. si mi s tem tvojim komentarjem dala prispodobo... trommelsteina (poldragi kamen, ki ga oblikujejo tako, da ga dajo v boben, ko se potem medseboj brusijo)...

      Izbriši
  3. OJ, Malayka, komentar pri tvojem naslednjem sporočilu se je podvojil...
    Moj september - imaš na mojem blogu. Komentarje pa lahko vidiš in pišeš, če se prijaviš s tvojim starim imenom in geslom na eDiju. Saj veš za moj preventivni ukrep. Jaz na eDiju ostajam.
    Glede ločitve, jaz sem bila ločena avtomatsko ekspresno, da te spomnim. Moj bivši Edini je vložil tožbo in na razpravi sva bila razvezana proti moji volji v 15 minutah.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja vem... samo prijavljam se ne več ravno rada... kot sem nekje enkrat že zapisala... če se od nekod odstranim potem tudi ugodnosti tam nisem navajena koristiti... in, ker pač nisem več del e-vasi, pač prebiram in komentiram v glavnem tam, kjer je to možno za širše ljudske množice
      no, razen v izjemnih primerih
      ;-)
      glede ločitve pa... bi takrat bil tudi moj zakon avtomatično ločen, če moj ne bi hotel priti
      s tem da so pri meni potem taglavni problemi nastajali pa ravno po ločitvi
      ampak... smo tudi tisto preživeli
      lep pozdrav na tvojo stran

      Izbriši