nedelja, 23. september 2012

Jesensko dopustovanje...

In tudi letos nam je bilo vreme naklonjeno
saj je sonce še vedno toplo grelo zrak in vodo
veter pa je bil tudi tako dober,
da je pihal z morja proti kopnemu in ne obratno
In, ker smo tokrat bili v tem kraju že petič
in to pri isti družini
smo tako že tudi vedeli kaj in kako
zato nam je to še dodatno polepšalo že tako lepo dopustovanje
Zaostrog-Makarska riviera

14 komentarjev:

  1. taresna, zelozelo sem vesela, da je bilo lepo! ujela si še zadnji žarek šeneenakonočja in polovila tisti vonj, ki ga poletje še oddaja! prinesla si ga s seboj, odišavljena greš v Jesen.
    hvala za tu in tam za tega strica s kitaro.. melanholija na višku, kot bi jaz bila obala in on val, ko dam slušalke gor.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ko pa ta dva utihneta...
      pa ti ob sončnem zahodu in
      vonju figovih dreves ter
      spremljavi valovanja
      zapoje pa še
      škržat
      ja, ja, kako prečudovito zna biti...
      ko ljudje utihnemo

      Izbriši
    2. viš.. :-))))))) zato pa rajši pišem.. :-))))

      Izbriši
    3. ja tega sem pa jaz tudi vesela...
      saj drugače ne bi mogla uživati v prebiranju besed, ki so postavljene tako, da znajo povedati občutno več kot pa jih je
      ;-)

      Izbriši
  2. zdaj samo še klotilda pride, pa smo kompletni. ona tudi nekje vodi šteje kapljice.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. le naj, le naj... in jim tudi še obljubi, da se kmalu spet vrne med njih

      Izbriši
  3. To je bilo poletno dopustovanje saj je vse do včerajšnjega dne bilo koledarsko poletje. Včeraj proti večeru pa se je le pričela koledarska jesen.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, tako gledano - imaš prav...
      po drugih merilih pa je to že čas jeseni...
      tako da...
      no, važno je pa le, da je bilo lepo toplo in lepo
      lep jesensko večerni pozdrav v tvoj kraj

      Izbriši
  4. Ooooooooooootetica, kako me veseli, da vam je bilo lepo. Če pa kaj privoščim dobrim ljudem, jim pa privoščim, da je tam, kjer so radi potem še lepo.
    A sem se4 hudo raznežila?
    Lep pozdrav tebi, ribaku in Loli, Marjana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, ja, si se, si se...
      in to obema prav paše
      ;-)
      lep večerni pozdrav prek dobrav od tri-paka iz totiga

      Izbriši
  5. Vesela sem, da vam je bilo lepo:)

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
  6. Sem kar začutila ta topli vetrič, ki je pihal od morja in dobila ....skomine. Vesela, da ste vsi trije lepo dopustovali v meni tako dragi Dalmaciji.
    Pozdrav taj v toti, meni še dražji, Maribor.

    p.s.Tu že celo noč in celi dan lije kot iz škafa ...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, ja, saj so rekli, da boste ovi dež pa še k nam poslali... in zato sedaj ob vsem pospravljanju uživam v soncu, ki mi sije skozi okna.
      Dalmacija pa... pa saj bo drugo leto še tudi taaakooo lepa
      ;-)

      Izbriši