četrtek, 3. november 2011

Žalost in njeno izražanje...

No, ker sem že v letih... sicer res, da še vedno v tistih najlepših...
Vendar pa to pomeni tudi to...
Da sem se tudi sama že srečala z že kar nekaj žalostmi.
In zato tudi še kako dobro vem...
Da tako kot so različni vzroki za njo...
Je potem zaradi tega pa tudi njeno "reševanje" vedno drugačno.

Sicer pa...
Žalosti nam ne povzročajo samo tisti, ki smo jih imeli radi in so od nas prehitro odšli...
Pač pa še kako, če ne celo več in večkrat...
Pa prav tisti, ki so še vedno ob nas.

No, kako priti iz nje...
To pa je pri meni bilo najbolj odvisno od...

Kdo je bil tisti, ki mi je tisto žalost prizadejal...
Ja, to je bilo vedno še kako pomembno. 
Saj... bližja kot mi je bila oseba, večja je bila zaradi tega potem žalost.
Pa je bil potem zaradi tega tudi čas...
Ki je bil potreben, da se je žalost zaradi tiste stvari, predvsem pa osebe, ki mi jo je prizadejala, polegla...
In da sem potem spet uspela priti na tisto pozitivno nulo...
Različen.

Ko misliš,
da več ne gre,
 pride od nekod
Lučka.

No, vsekakor pa je bila največja Sreča to...
Da ob tem prebolevanju nikoli nisem bila sama.
Saj sem se vedno lahko o tem tudi s kom pogovarjala...
Ki me je najprej poslušal...
In mi dovolil, da sem se lahko  (z)jokala ali pa celo (z)jezila...
Potem pa tudi kaj svetoval.
Mi ne moremo žalosti
s sveta spraviti.
Kar moremo, je to:
Skupaj
solze
sušiti.

10 komentarjev:

  1. Tetica,

    tvoj zapis mi je zelo blizu ... predvsem tisto, da je lažje prebroditi žalost, če imaš ob sebi ljudi, ki te poslušajo ...

    Lahko noč

    Kala

    OdgovoriIzbriši
  2. Vau tetka, kako lep zapis. Bravo, in lep pozdrav tja k tebi in tvojima, M.

    OdgovoriIzbriši
  3. zadnje je lepo povedano in kreativno
    turist

    OdgovoriIzbriši
  4. zelo lepo napisano tetka... super sem navdušena :)zelo zelo :)))))
    < naj te objame moj nežen pozdrav :)
    Scarlet

    OdgovoriIzbriši
  5. Lep zapis, tetka!

    Čudoviti je ne biti sam v žalosti, kadar ne želimo biti sami ...
    In žalost je največja, kadar nas žalosti najdražji človek ...

    Vse dobro!

    OdgovoriIzbriši
  6. Pozdravljeni vsi, ki ste pustili tu svoje sledi...
    in hvala, da ste si vzeli čas zame... in napisali ta svoj komentar
    Pa še žalosti, če bi to pisala samo sama sebi... ste onemogočili, da bi me obiskala...
    ;-)
    lubezni in veselja

    OdgovoriIzbriši
  7. čimveč pozitivnih nul in tistega nad nulami :) d

    OdgovoriIzbriši
  8. Res je lepo imeti nekoga, ki je s tabo tako v zalosti, kot tudi v veselju.... Pa tudi ce je samo stisk roke ali dovoljenje za jok na rami.

    OdgovoriIzbriši
  9. zuzzu... ja, tisti kritični trenutek... vsaj nekoga... pa čeprav je to "samo" plišasti medvedek ali pa opica vali... ali pa tudi kdo na drugi strani računalnika...
    nekoga, ki mu (lahko) zaupaš
    <3

    OdgovoriIzbriši