ponedeljek, 7. november 2011

Uspeh... neuspeh... poraz

Hja...
Kje pa je sploh meja med enim, drugim, tretjim...
In...
Kdo ali kaj pa sploh določa kdaj je kaj kaj...


In...
Če jaz nisem s kom ali čim zadovoljna...
A je potem vzrok v tem, da/ker je tisto slabo...
Ali pa mogoče le v tem...
Da ni takšno kot sem si jaz predstavljala, želela.

6 komentarjev:

  1. Pozdravljena Tetka,
    ti si res pridna,
    saj te ne dohajam.

    Lp, Lea <3

    OdgovoriIzbriši
  2. lea... hja, vidiš tak pa je to to... kadar je ideja... pa nič kaj dosti pisanja... vse bolj na kratko...
    no, povem pa vseeno tisto kar sem želela
    ;-)
    lep pozdrav v večer

    OdgovoriIzbriši
  3. velikokrat je predvsem drugače ...

    OdgovoriIzbriši
  4. ančika... žal tega tvojega komentarja ne razumem najbolje...
    <3 v večer

    OdgovoriIzbriši
  5. Da je drugače, še ne pomeni, da je narobe ... Lahko je narobe - ali pa ne.

    papa <3

    OdgovoriIzbriši
  6. ja, ančika... samo rečemo pa vseeno kar hitro radi... kadar ni kaj tako, kot smo si mi to želeli, da je tisto potem pa narobe...
    ;-)

    OdgovoriIzbriši