nedelja, 6. november 2011

Multikulti...

1001 noč Perzije...
Ko je Šeherezada pripovedovala pripovedke zato...
Da je lahko ostala pri življenju.

1001 dan Slovenije
Ko je naša "Šeherezada" pripovedovala pripovedke zato...
Da so lahko ostali pri koritu.

7 komentarjev:

  1. Hmmmm, morda sem tudi jaz Šeherezada in pripovedujem pripovedke?

    Objem <3

    OdgovoriIzbriši
  2. sesses

    kakšno geslo pri zadnjem komentarju! :-)))

    OdgovoriIzbriši
  3. ančika... a se ti zdi, da samo mogoče...
    pravljice otrokom za lahko noč, da je dan še lepše končan...
    ali pa kakšne, ki si jih pripovedujejo celo sami sebi...
    ;-)
    p.s. nisem pa vedela, da je pri meni tudi potrebno vpisovati kakšno geslo...

    OdgovoriIzbriši
  4. Morda pa jih pripovedujem svojemu možu, da me ne obglavi? ;-) :-)))

    papa <3

    ja, geslo je potrebno vpisat, vedno, so skupki raznih črk.

    OdgovoriIzbriši
  5. e, vidiš ančika... torej so glede na to, kako dolgo že nosiš svojo glavo na pravem mestu... kar tapravšnje za njega... no, najbolj važno pa je itak to, da so vedno s srečnim koncem
    ;-)
    <3

    OdgovoriIzbriši
  6. 50 let je že moja glava na vratu! :-))))

    OdgovoriIzbriši
  7. E, vidiš... no, potem pa niti ti ne bi rabila več dvomiti v sposobnost pripovedovanja pravljic...
    v lep pravljičen večer

    OdgovoriIzbriši