sreda, 2. november 2011

Vidiš, kar si...

Angelov ne moreš videti...
Lahko pa jih srečaš!


6 komentarjev:

  1. Kar precej drži, a čisto pa ne ... po moje ...

    papa <3

    OdgovoriIzbriši
  2. he, he, ančika... in kaj je tisto kar naj ne bi držalo...
    ;-) v večer

    OdgovoriIzbriši
  3. Hmmm, mogoče sem se narobe lotila ... Namreč gotovo drži, da vidiš ti nekoga s svojim pogledom, pa ćetudi v resnici ni tak ... Torej drži tvoja misel.

    Ampak: vidiš, kar si - včasih kdo nekoga obožuje - in vidi v oboževanem vse tisto, kar sam ni ...

    Ampak zdajle kar razmišljam ... in vedno bolj ti dam prav ...

    papa <3

    OdgovoriIzbriši
  4. He, he, ančika... no, če pa ti povem, da sama pa to razumem še drugače...
    kot to, da... kadar sem žalostna je vse okrog mene bolj žalostno... kadar pa sem zalublena, pa...
    sicer pa... a se tebi ni dogajalo, da je bilo največ nosečk ravno takrat, ko si to bila tudi ti...
    ;-)
    <3 v dan

    OdgovoriIzbriši
  5. največ nosečk? hmm ... no, jaz bi še zdaj bila nosečka! :-)))

    papa <3

    OdgovoriIzbriši
  6. uf, ančika... a ti je tisto (bilo) res tako prijetno in lepo...
    ;-)

    OdgovoriIzbriši