ponedeljek, 21. april 2014

Popraznični večer...

Vesela sem, da so ti prazniki mimo...

Saj so bila leta
ko sem se jih kot otrok ali mladenka veselila
da sem lahko ob barvanju jajčk uživala v svojih idejah
in so bila leta
ko sem se jih veselila zaradi svojih otrok
da smo skupaj pripravljali za Zajčka
so pa bili tudi časi
ko so ravno okrog njih pa lekcije Življenja bile trde
kot da bi bile prispodoba temu času
no, so pa sedaj nastopili časi
ko so zame izgubili ves tisti draž družinskega druženja
saj se je marsikaj obrnilo čisto drugače kot bi si želela

Vem pa...
Jutri bo nov dan

8 komentarjev:

  1. Tetica, nisi edina. Tudi jaz sem vesela, da je praznikov konec, verjamem pa, da se jih mlajši in otroci še veselijo..
    Mi smo jih pač nekako "prerasli".

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, točno tako...
      mogoče pa bodo spet kdaj postali interesanti...
      ko bo kakemu nadobudnežu spet "potrebno" skrivati jajčka
      ;-)

      Izbriši
  2. nismo jih prerasli, le smisla nimajo več pravega. me tri pa, pametne kot stu mater, potrebujemo SMISEL. ne more nas kar nekaj dni zavesti iz vsakodnevnih skrbi, aneda :-)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, mahi - smisel!
      brez smisla res nima smisla...
      pa četudi so to še tako vnaprej opevani prazniki

      glede na našo pamet pa...
      si verjetno mislila, da je vsaka od nas pametna za 100 mater
      ker...
      ja, ker...
      zgodbica:
      sva se z možem poročila in sem jaz "strokovno" izjavila, da je zdaj pa on z mano vred te le končno spet 100 %...
      in je moj "tamali" (ki mi je bil poročna priča) še bolj strokovno dodal - da sem m(ož)u jaz pridjala tistih 3 %, ki so mu manjkali
      ob moji reakciji pa... mi je milostno dodal še 2 %
      tak da veš, za kaj se zdaj grebem za vseh 100
      ;-)))))))))))

      Izbriši
  3. KOLOBARJASTI IN POPOLNI SONČEVI MRKI VIDNI IZ SLOVENIJE V 21.STOLETJU

    V 21.stoletju bosta iz Slovenije vidna 2 kolobarjasta in 1 popolni Sončev mrk.

    1.) Dne 13.julija 2075 bo kolobarjasti Sončev mrk.
    Centralna črta mrka teče od španske sredozemske obale preko južne Francije, Italije, Slovenije, južne Avstrije, severne Hrvaške, Madžarske, Slovaške, južne Poljske, Ukrajine, Belorusije, Rusije, preteče ves azijski del Rusije in se preko Sahalina izgubi v Tihem oceanu.
    V Mariboru se bo pričel delni mrk približno kakšnih 15 minut po vzhodu Sonca.
    Kolobarjasti Sončev mrk pa bo viden iz celotne Slovenije.
    Podatki za Maribor so naslednji:
    Začetek delnega mrka je ob 4.36,
    začetek kolobarjastega mrka je ob 5.36,
    vrhunec kolobarjastega mrka je ob 5.38,
    konec kolobarjastega mrka je ob 5.40
    ter konec delnega mrka je ob 6.45.

    2.) Dne 3.septembra 2081 bo popolni Sončev mrk.
    Centralna črta mrka teče od Atlantika preko severne Francije, južne Nemčije severne Švice, južne Avstrije, severne Italije, Slovenije, Hrvaške, Srbije, južne Romunije, Bolgarije, Turčije, Sirije, Iraka in Saudske Arabije, nato pa po Indijskem oceanu vse do indonezijskega otoka Java.
    V Sloveniji bo mrk v dopoldanskem času, v Mariboru bo dolžina popolnega mrka vsaj 4 minute. Luna bo povsem zakrila Sonce, tako da bodo vidne korona, protuberance, torej podobno kot ob popolnem Sončevem mrku dne 11.avgusta 1999, ki je bil viden v Avstriji in na Madžarskem.
    Popolni Sončev mrk pa bo viden iz skoraj celotne Slovenije z izjemo Slovenske Istre.
    Podatki za Maribor so naslednji:
    Začetek delnega mrka je ob 7.42,
    začetek popolnega mrka je ob 8.45,
    vrhunec popolnega mrka je ob 8.47,
    konec popolnega mrka je ob 8.49
    ter konec delnega mrka je ob 9.56.

    3.) Dne 27.februarja 2082 bo kolobarjasti Sončev mrk.
    Centralna črta mrka teče od Tihega oceana preko Južne Amerike (Peru, Brazilija, Francoska Gvajana), Atlantika, severnega dela Portugalske in Španije, južne Francije, severne Italije, Švice, Avstrije in Slovenije.
    V Sloveniji bomo lahko v popoldanskem času opazovali prvi del mrka, ko bo Luna zakrivala Sonce, ravno med sredino kolobarjastega mrka pa bo Sonce zašlo. V Mariboru pa bo Sonce zašlo točno ob vrhuncu kolobarjastega mrka in sicer ob 17.36.
    Podatki za Maribor so naslednji:
    Začetek delnega mrka je ob 16.23,
    začetek kolobarjastega mrka je ob 17.33,
    vrhunec kolobarjastega mrka je ob 17.36
    ter zahod Sonca je ob 17.36.

    Povsod upoštevan samo srednjeevropski čas UTC+1h.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. uf... ti pa res imaš podatkov
      no, če bo takrat še obstajala ta spletna stran
      si bodo pa lahko kar tukaj vse prebrali
      ;-)

      Izbriši
  4. Pred nami je 1.maj zato si bodo nekateri v času od 26.aprila pa tja do 4.maja privoščili dopust na morju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, če bo vreme tudi špilalo...
      bo tam res verjetno kar gužvasto

      Izbriši