ponedeljek, 7. april 2014

Najslajši vonji....


In kot pravi E.V. Lucas...

Kateri so najslastnejši vonji?
Vsakdo bi si lahko naredil seznam.
Moj bi vseboval:

šipek v zraku, ki ima tako nedoločen vonj, da ga ne moreš slediti do vira
smreka v vročem dnevu
metina omaka
sveže nacepljen les
cimet
zrela jabolka
pravkar odprt zavitek čaja
pravkar zmleta kava
hlev tekmovalnih konjev
mlečna farma
cigare v škatli
cirkus
In še ničesar nisem rekel o cvetlicah.

Pri meni pa...
so bili časi
ko sem uživala v vonju parfumov

sedaj pa so časi
ko uživam v vonju drevja in cvetic

8 komentarjev:

  1. Kar podpišem vajin seznam - le vonja parfumov nikoli nisem obrajtala. Namesto tega mi je všeč vonj po hladni vodi.

    OdgovoriIzbriši
  2. ej to pa je res zanimivo...
    vonj po hladni vodi...
    zopet nekaj, kar bom lahko na novo spoznala
    ;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. zadnjič sem šla z žlico v smrekov gozd.
    vonja sem se najedla do sitega.
    še malo in bo cvetel jasmin ... zamenjal bo španski bezeg.
    jooooooooooooj, da o frišno pečenem kruhu, o jutranjem dojenčku, o opranih oknih in kakšni melodiji ne govorim ...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. beli in vijoličasti flider že dišita okrog voglov...
      na jasmin pa bo potrebno še malo počakati
      ostali vonje pa sem si priklicala v spomin...
      in so res prav zanimivi

      Izbriši
  4. ravno od hitrejšega sprehoda z Jackom.
    prišla sem povedat, da smo vse tri pozabile na sveže pokošeno travo po dežju, ko jo sonce puhti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. uf to s pokošeno travo...
      dokler je lepo puščena na travi in se suši - je meni vonj res prijeten
      shranjena na kup in sonce po njemu...
      ojojojoj...
      takrat pa...
      ni to ravno to

      Izbriši
  5. če bi se morala odločiti za enega, bi bil to vonj šmarnic :)

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. oooooooo.....
      torej samo še malo...
      in boš lahko uživala v tem vonju na polno

      Izbriši