ponedeljek, 14. april 2014

Delam, delam, delam...

No, res je, da ni ravno tako hudo...
Vseeno pa sem bila ta teden
kar pridno pridne sorte.

Krivec za vso to moje prčkanje in mrčkanje
po zemlji in travi
je pa bilo to prav lepo in toplo vreme
ki pač enostano ni dopuščalo nedela
zunaj na svežem zraku

 


6 komentarjev:

  1. Oooooooo pridna tetica. Sem že mislila, da si nam jo kam podurhala za kak teden.
    Pri nas se je pa tako ohladilo, da sem kar vesela, če mi ni treba nič po zemlji prčkat. Ampak, saj ne bomo nič zamudili, bo pa potem hitreje raslo.
    Lep pozdrav v totiland obema, M.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne ne...
      nikamor pobegnila
      pač pa samo "redna linija" par dni tu pa par dni tam...
      dela pa dovolj na obeh straneh
      ;-)
      ohladilo se je pa pri nas tudi na hudo hladno
      lp tudi vam vsem

      Izbriši
  2. Pridna, Tetica :)

    Jaz pa sem se ukvarjal z žuri :)

    Včeraj sem jo popihala v prestolnico in bilo mi je prav fanj. :)

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa saj je tudi tako delo potrebno...
      za Dušico
      ;-)
      lp

      Izbriši
  3. dnevi pred to ohladitvijo so bili kot narisani za prčkanje po zemlji. sicer še nima tistega pravega vonja, a jo bosta sonc in dež kmalu zbudila.
    vidim, da smo vsi pridni ... :-))))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e vidiš...
      te pa le naj še kdo reče, da gliha vkup ne štriha
      tanepridnih pa itak sploh ni med nami
      ;-)

      Izbriši