ponedeljek, 14. oktober 2013

Učitelj pride...

Ko je učenec
na to
za to
pripravljen.

In davnega leta 2002...

Sem očitno tudi sama stopila na pot Učenja
od Učiteljice
ki mi je takrat bila poslana v obliki majhne črne kepice.


In četudi je sedaj ni več ob meni...

Se še vedno dalje učim



6 komentarjev:

  1. le daj, ja.
    kar naprej, druge ni, taresna.
    enostavno druge ni.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, je to res zanimivo...
      mislim na reakcije, ko povem, da Šefice ni več...
      vse od solze v očesu poslušalca pa do lakoničnega - nič ni večno.
      in tako lahko tudi na novo spoznam srčnost

      Izbriši
    2. sem kar malo žalostna zaradi tvojega odgovora na moj komentar.

      Izbriši
    3. hm... hja...
      ampak vseeno žal ne vem zaradi česa...
      kajti...
      tudi prav te reakcije so zame nova lekcija v moji šoli Življenja
      bom pa vsekakor vesela, če mi to tvojo žalost lahko malo bolj pokonkretiziraš

      Izbriši
  2. Učitelj te ne zapusti. Samo fizično odide.
    Še veš ne tetica, kako zelo te razumem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala za razumevanje!
      ja, biti ti dano...
      da lahko imaš takšne Učitelje je pa res Sreča Življenja


      Izbriši