četrtek, 17. oktober 2013

Ko se enkrat zavedaš...

Da ni naklučij...

Potem lahko tudi določene dogodke lažje razumeš.

Se mi je zgodilo...
da me je takrat v Trnovem prva pozdravila mala skoraj črna pikica,
ki smo ji mi dali ime Lola...
 slika z neta
In me je, ko smo dvignili žaro v Litiji (cremona),
kot zadnja pozdravila njihova mala psička francoski buldog
ki ji je prav tako ime -  Lola.

In še zgodbica, ki smo jo izvedeli od lastnika te firme:
So imeli psa boksarja... pa so ostali sami.
In sta se on in njegova žena odločila za novega kužka.
Sta pa v Interšparu videla oglas, da en gospod zaradi poslabšanja svojega zdravstvenega stanja želi oddati svojo psičko v dobre roke.
In sta se odpeljala na naslov... pa je kužek takoj "postal" njun.
Predtem pa sta se že dogovorila, da bosta psičko neglede na njeno pravo ime poimenovala ali Loti ali pa Lola.
Ker pa je itak bila ljubezen na prvi pogled... 
je iz "iti samo pogledati" pač "nastalo" vzeti jo kar s seboj...
No, potem pa je še sledilo vprašanje po njenem imenu...
In, ja trikrat lahko ugibate - 
bilo ji je ime Lola.

17 komentarjev:

  1. Res je tetica, naklučij ni.
    Poiskala vaju je in bo vajina večna prijateljica.
    Tudi meni je zlezla v srce. Rada pa jo imam tudi kot Šefico.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a veš kloti...
      sva se ravno danes pri zajtrku pogovarjala z ribakom...
      in sam ne more prav verjeti, kako mu je "zlezla pod kožo"
      (tak nauho samo - v začetku namreč nad psom ni bil ravno najbolj navdušen... in jo je kupil meni za družbo na sprehodih (njemu pa za mir pred sprehodi z mano)...
      v vsem tem času pa...
      takšna kot je bila...
      sem pa še kako vesela, če/da bo še drugim ostala v lepem spominu
      hvala!

      Izbriši
  2. To noč bo nastopil polsenčni Lunin mrk z vrhuncem 19.oktobra ob 1.50. Jutri pa bo še nastopila gobova polna Luna z vrhuncem gobarske sezone.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. uf, je tudi to že spet mimo mene šlo...
      ;-)

      Izbriši
  3. ne le da jih ni, tukaj si celo podajajo roke ...

    OdgovoriIzbriši
  4. Danes sem rekla urarju, ko mi je menjal bateriji, eno v očetovi, eno v moji "rezervni" urici in je imel ljubkega malega psička v lokalu: "S psi se bolje razumem kot z ljudmi..." Za res imam na cesti oz. ulici takoj kontakt s psi... Posebej pa v bloku... In ko grem k staršema, gorje, če pri dveh hišah se s psi ne pozdravim, začnejo sami lajati. Ena črna mala psička je že taka, imenujem jo Prijateljica. Z njenim sostanovalcem v isti hiši - je volčjak, se tudi prijazno gledava. Taki zvesti pogled...
    In v nasprotni hiši, gorje, če ne pozdravim bernardinca... Se z gospodarjem ali gospodarico smejemo...
    Zdaj grem k staršema, še enkrat. Očetu nesem Apfelstrudel in skutine-zdrobove cmoke, so rahli in MMMM za pojest oboje. Narejeno z ljubeznijo. Objem, R.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, renata...
      tudi meni se dogaja, da z živalmi in otroci vzpostavim hitreje in boljši kontakt kot pa z marsikaterim odraslim...
      no, ti pa res ne moreš, da ne bi razvajala Tvojih okrog sebe...
      in en tak "apfelštrudlmitlibe" sem jaz tudi včeraj možu spekla...
      in, ko sem potem gledala njegov zadovoljni izraz na obrazu, ko ga je jedel...
      ;-)
      lp na tvojo stran

      Izbriši
  5. Sedaj je že polsenčni Lunin mrk, namreč čez Lunino površino se že plazi Zemljina polsenca. Danes dne 19.oktobra pa je uradno že gobova polna Luna, ko rast gob doseže svoj vrhunec. Morda bi si jutri v nedeljo popoldan lahko naredili kakšen gobji piknik.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. no, jaz pa sem po radiu tudi slišala...
      da se tej Luni reče tudi siva Luna - saj je njen spodnji del prekrivala takšna siva senca
      upam, da si se odločil in res naredil nedeljski gobji piknik...
      saj vreme kar kliče po bivanju zunaj

      Izbriši
    2. Včeraj v nedeljo popoldan sem res šel v gozd nabirati gobe. Te dni v gozdu raste res veliko kostanjevk. Nabral sem polovico košare samih kostanjevk in popoldan smo res imeli gobji piknik. Kostanjevke so po obliki zelo podobne gobanom, okus pa imajo povsem enak kot gobani. Imeli smo pražene kostanjevke z jajci saj je bila v soboto, 19.oktobra vendar gobova polna Luna.

      Izbriši
  6. Danes dne v nedeljo, 20.oktobra 2013 ob 11.45 je v Beogradu v 89. letu starosti umrla Jovanka Broz, žena Josipa Broza Tita kateri je umrl leta 1980. Jovanka in Tito sta se poročila davnega leta 1952.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ooooooo.........
      za to pa nisem vedela...
      no, moja dva pa sta se poročila eno leto kasneje
      in sta jih skupaj tako letos imela šestdeset
      ;-)

      Izbriši
  7. Kot zanimivost naj povem, da sta Tito in Jovanka oba umrla v nedeljo. Tito je umrl v nedeljo, 4.maja 1980 ob 15.05 ter Jovanka je umrla v nedeljo, 20.oktobra 2013 ob 11.45.

    OdgovoriIzbriši
  8. Pogreb Jovanke Broz bo v soboto, 26.oktobra 2013 ob 12.uri v Beogradu v Srbiji. Pokopali jo bodo v hiši cvetja zraven Tita. Ne bodo pa je pokopali direktno v Titovo grobnico saj je na Titovi nagrobni plošči več tonska marmorna plošča katero bi bilo zaradi prevelike teže težko premakniti.

    OdgovoriIzbriši
  9. Včeraj v soboto, 26.oktobra 2013 popoldan so v Beogradu v Srbiji k večnemu počitku položili Jovanko Broz, ženo in vdovo Josipa Broza Tita. Pokopali so jo v hiši cvetja na Dedinju in sicer levo od Titove grobnice.
    Jovanka Broz se je rodila 7.decembra 1924 in je umrla 20.oktobra 2013. Tito se je rodil 7.maja 1892 in je umrl 4.maja 1980.
    Še letos dne 4.maja 2013 zgodaj zjutraj je Jovanka Broz še zadnjič položila rože na grob Josipa Broza Tita v hiši cvetja saj je bila tega dne 33. obletnica Titove smrti.
    Torej naj Jovanka in Tito od sedaj naprej skupaj mirno in večno počivata v hiši cvetja na Dedinju v Beogradu.

    Jovanka Broz 1924 - 2013.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. no, pa bodo nekateri tako imeli nekaj manj problemov
      ona pa končno spokojnost

      Izbriši