nedelja, 6. oktober 2013

Mednadstropno sodelovanje...

So se v naši hiši stvari že pred kakšnim mesecem spremenile, saj sta se v spodnje prazno stanovanje vselila moj tamlajši sin in njegova izvoljenka.
In od takrat je meni spet fino fajn, ker...
Sedaj vem, da hiša ni več prazna...
pa okolica je spet urejena in to brez mojega "vmešavanja"...
da ne govorim o rožah, ki se ponosno razkazujejo na okenskih policah.

Skratka...
hiša je spet živa.

No, je pa tamlada imela zadnjič idejo, da bi imeli skupno kosilo pri njiju.

In...
rečeno, storjeno.

Pa smo se vsi štirje sporazumno dogovorili, da bomo tokrat pa te jedli eno nafilano kuro, krompir v kosih in rdeče zelje. Pred tem pa še eno župico z rezanci.
No, ker pa nisem dobila rdečega zelja, ga pa je nadomestila kar zeljna solata.
Za posladek pa smo še dobili marmorni kolač.

Ker pa je tamlada še ni nikoli sama delala...
meni pa ne dela pečica...
pa je to pripeljalo do tega najinega sodelovanja.

Saj je pri filanju bila ona pri meni zgoraj
potem pa sva nafilano pipiko skupno odnesli
v pečenje k njej v spodnji štok.
 slika z neta
In na koncu...
pohvala obema od moškega dela družbe


12 komentarjev:

  1. Vstopili smo v mesec oktober. Dnevi so iz dneva v dan vedno hladnejši. Trgatev grozdja in obiranje jabolk je praktično pri koncu. Sedaj pa si bomo pogledali kdaj bodo nastopile Lunine mene za november 2013.

    LUNINE MENE ZA NOVEMBER 2013

    MLAJ bo 3.novembra ob 13.50 - HIBRIDNI SONČEV MRK
    PRVI SRPEC bo 6.novembra ob 22.06
    PRVI KRAJEC bo 10.novembra ob 6.57
    PRVI IZBOČEC bo 13.novembra ob 20.35
    ŠČIP bo 17.novembra ob 16.16
    ZADNJI IZBOČEC bo 21.novembra ob 17.38
    ZADNJI KRAJEC bo 25.novembra ob 20.28
    ZADNJI SRPEC bo 29.novembra ob 16.00.

    HIBRIDNI SONČEV MRK bo 3.novembra. Je viden v zelo ozkem pasu, ki se začne kot kolobarjasti mrk v zahodnem delu Atlantskega oceana. Že takoj in to po 15-ih sekundah že preide v popolni mrk. Teče čez Atlantski ocean, Ekvatorijalno Afriko in se konča v vzhodnem delu Afrike v Somaliji kjer na koncu za nekaj sekund preide spet nazaj v kolobarjasti mrk. Hibridni Sončev mrk se imenuje zato, ker gre v tem primeru za kombinirani kolobarjasti in popolni Sončev mrk. Ponekod vidijo kolobarjasti, drugje pa popolni mrk, vendar tukaj je pas kolobarjastega in popolnega mrka izredno ozek. Ob prehodu iz kolobarjastega v popolni mrk, oziroma iz popolnega v kolobarjasti mrk je širina tega pasu široka celo manj kot 1 kilometer. Dlje kot traja popolni Sončev mrk širši je ta pas.
    Najdaljši popolni Sončev mrk pa bo trajal 1 minuto in 39 sekund. To se bo zgodilo v vzhodnem delu Atlantika v bližini Ekvatorijalne Afrike in sicer ob 13.46.
    Kot delni Sončev mrk pa bo viden na severu Južne Amerike, na vzhodu Severne Amerike, na jugu Grenlandije, na Atlantiku, iz Afrike ter iz južnega dela južne Evrope.
    V Evropi bo delni Sončev mrk viden iz Španije, Portugalske, iz jugozahodnega dela Francije, iz južne Italije, ter iz Grčije, Albanije in Makedonije.
    Na severu Makedonije bo Luna Sonce le oplazila, to pa se bo zgodilo približno ob 14.30.
    Iz Slovenije ta Sončev mrk ne bo viden.

    Keltski solarni praznik SAMHAJN bo nastopil dne 6.novembra.
    SREDINA JESENI bo nastopila dne 7.novembra ob 7.14, ko bo Sonce doseglo natanko 15 kotnih stopinj astrološkega znamenja škorpijon.

    OdgovoriIzbriši
  2. Evo tetica najboljši dokaz - v sodelovanju je uspeh.

    OdgovoriIzbriši
  3. to je to! to so dosežki, ki jim ni para, vsaj jaz na to tako gledam. gre za sobivanje, ki mu je sožitje okras!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. in, ja...
      tudi to je Sreča z véliko začetnico
      ;-)

      Izbriši
  4. Sedaj sem še komaj prišel domov. Namreč danes popoldan sem šel na pogreb moji teti na Koroško v kraj Prevalje. Umrla je za rakom stara 59 let. Tisti, ki so se podali v medicino dobro vedo, da večina ljudi raka ne preživi oziroma ga ne premaga. Le redkim to uspe - seveda, če še rak ni toliko napredoval. Moja teta je poskušala čisto vse od kozjega mleka do konopljinega olja pa ji čisto nič ni pomagalo. In pri vseh neozdravljivih boleznih še kako velja rek. Bolje preventiva kakor alternativa. Bolje bolezen preprečiti kakor pa jo zdraviti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja veš to z rakom je pa res huda stvar...
      no, po nekaterih dognanjih pa je dostikrat vzrok za to bolezen na psihološki bazi
      in ja je res bolje preprečiti kot lečiti
      in preventiva je tudi boljša od kurative
      vsekakor pa je tudi za tvojo teto to bila odrešitev
      in, ko imaš nekoga rad, mu to pokažeš tudi tako, da mu dovoliš oditi tja, kjer ni več bolečin
      sam se pač po tem že kako znajdeš

      Izbriši
  5. A ti imaš tudi pokvarjeno pečico?
    Meni deluje samo zgornji grelec... Da še vedno pečem, samo zadeve, ki jih lahko obrnem...
    Ja, lepo sodelovanje s TaMlado... Jaz sem bila z dekleti enega mojih tudi taka, da sem jih sprejela. Pa kaj, ko so one mojega pustile...
    Si me pa spomnila na nekaj žalostnega pri meni...
    Imava tri sinove in imela sva tri nepremičnine.
    Kaj je s tistima dvema nepremičninama, ki sta ostali bivšemu, ne vem... Eno stanovanje je začel od tal prenavljati ravno takrat, ko se je odselil in razvezal. Tudi sinovi nimajo stika z Atijem že več let ne... Vse je šlo k vragu! Pa smo tudi nepremičnine ustvarjali 30 let!
    Moje stanovanje bi bilo potrebno obnove, pa ni denarja...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, in to že kar celo večnost...
      no, "nadomestek" je sicer pečica na zrak...
      ampak, meni pa vseeno ni isto
      no, s svojo nepremičnino pa tudi jaz nimam ravno največje sreče...
      samo pri meni pa ni v "špilu" moj bivši - pač pa moj oče
      sicer ni postal njen lastnik, je pa zadnjih 15 let pa več ali manj edini koristnik
      tak da...
      no, sem pa ravno danes zračunala...
      če bi jo od takrat dajala v najem po takratnih 500 DEM...
      bi to dosedaj zneslo lepih 45.000 evrčkov
      ampak...
      ker sem takrat naivno podpisala to kar pač sem...
      je pač tako kot pač je
      no, k sreči pa itak nič ni večno
      ;-)

      Izbriši
  6. Vidiš, kako lepo :)
    Pri nas se izmenjujemo
    sobotno kosilo pri tamladih,
    nedeljsko pri naju
    in prav fanj se imamo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, to se tudi meni zdi...
      no, nikakor pa jaz ne bi več pristala za šporhetom še ene gospodinje...
      ali ena ali druga
      ;-)

      Izbriši