četrtek, 3. oktober 2013

Nova zvezdica v pasjih nebesih...

Vem, da bo danes jasna noč...
saj ta lep oktobrski sončni dan to že napoveduje...

In tako bom lahko na nočnem nebu uzrla novo Zvezdico...
Loli v spomin

Nam pa v tolažbo...

In v zahvalo
za vse kar nam je dala lepega
v teh njenih enajstih letih in osmih mesecih
bivanja tukaj med nami


16 komentarjev:

  1. O tetica, žal mi je. Vem, da vama je hudo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, kloti... saj vem, da Ti poznaš še hujšo bolečino
      ampak...
      spomin na Naše Ljubljenčke pa bo ostal v nas do konca naših dni
      in pri tem/za to število tačk in "tačk" sploh ni pomembno
      hvala!

      Izbriši
  2. :-(((( to je pa hudo, zelo mi je žal.
    poznam občutke, zato tako napišem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja vidiš...
      zdaj sem tako tudi jaz postala članica tega "kluba"
      tudi Tebi hvala za dobro misel

      Izbriši
  3. Nova zvezdica ... Videla jo bosta ...

    In nosila v srcu hvaležen spomin nanjo ...

    Pa kakšna solza bo stekla ...

    Objem

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. oja, oja, ančika...
      saj solze že tečejo...
      pa to kar tako same od sebe
      nova zvezdica pa me je že tudi pozdravila...
      in to kar skozi okno direktno na moje ležišče
      hvala za objem - paše
      LILA pa naj živi dalje

      Izbriši
  4. Takšne psičke jaz jemljem kot otroka!
    Mi v mojem odraslem življenju sicer nikoli nismo imeli psa, sem pa prijateljica s psi v mojem bloku ali s psi na poti k mojima staršema.
    Vedno pravim, da so taki psi kot otroci...
    In tako se pridružujem vajinemu žalovanju...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. renata - iskrena Ti hvala
      ja, je tudi za naju bila najin "otrok"
      no, po pravici povedano...
      sem pa z njo imela občutno manj skrbi in dela kot pa z ovima mojima pubecoma
      očitno mi je bila poslana kot darilo za vse prestane muke pri mojih "dvotačnikih"
      ;-)
      lp na tvojo stran

      Izbriši
  5. :'-( :'-( Šele zdaj sem videla. Oh kako mi je žal. Ti veš, da sem jaz to prestala pred nekaj leti. Korajžo obema. In obujanje lepih spominov z njo. Topel objem Tebi in Ribaku

    Anita

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. draga mi Anita!
      iskrena hvala" in ja, zdaj komaj vem kako tako bolečino občutiš...
      no, mogoče pa se Orka in Šefica pa še kje srečata
      ;-)
      spominov pa je res... za knjigo spisat
      p.s.
      upam, da pa nismo kje zamudili pa tapravega objema

      Izbriši
  6. Če človeku umre pes ali mačka seveda človek pravtako žaluje saj se človek naveže na žival ter žival se naveže na človeka. Tudi za tvojo Lolo je tebi hudo še posebno, če si bila nanjo zelo navezana.
    Meni je včeraj umrla teta stara komaj 59 let. Umrla je za rakom. Lani 1.julija je šla v penzijo oziroma v pokoj tako, da ni penzije uživala več kot 1 leto. Bolezen rak je danes neusmiljena in kruta. Večkrat je prišla k meni na obisk. Živela je na Koroškem v kraju Prevalje. V ponedeljek popoldan grem v Prevalje seveda njej na pogreb.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, imaš prav...
      tudi žival je živo Bitje... s Srcem in Dušo
      in to takšnima, da jih marsikateri človek ne premore
      za tvojo teto pa...
      je prav tako hudo, ker je odšla...
      pa vendar isto kot v našem primeru: da se le ni predolgo mučila

      Izbriši
  7. topel, rahel pomah loli. sem hvaležna, da sem jo imela priložnost spremljat na sprehodu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. bi ji ti kaj povedala tako kot to ti znaš...
      in že bi njen rep spet delal zamahe v levo in desno
      in, mislim, da bi se ti tudi za to tako zahvalila

      Izbriši
  8. Žal mi je. Vem, kako tako slovo boli.

    OdgovoriIzbriši