četrtek, 4. julij 2013

Urejanje komposterja...

Pravijo...
daj je nartabolši čas za njegovo urejanje
takrat
ko gre luna dol
in je mesec v kozorogu, biku ali devici...

In sem se lotila dela...
urediti tistega na vrtu...
kot tudi tistega v meni...

saj se je v tem času nabralo
kar vse preveč stvari
ki so v zadnjem času obležale nepredelane.




12 komentarjev:

  1. Hahaha tetica,modra ženska. Popucaš na vrtu in v sebi, da bo čez čas spet pripravljeno za proizvodnjo "nove hrane".
    LP M.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja, je treba, je treba...
      saj se drugače nabere preveč vsega in lahko raznese
      tudi tebi lp

      Izbriši
  2. kako dobra objava, bravo!
    te dni sem ga šla urejat ob kolpo.
    zrla pred sebe, pasla sive čaplje
    in brisala prah z meglic.
    hvala ti!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pametna punca!!!
      in naj bodo tvoje meglice čimvečkrat brez prahu
      da se bodo lahko v jutranji zarji svetile v vsem svojem blišču

      Izbriši
  3. Človek more imeti vsaj dva kompostnika. Ko enega polni drugega lahko že uporablja. Na ta način se mu tisti kompostnik katerega polni lepo predeluje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, imaš prav...
      no, pa saj imam jaz tudi še enega rezervnega...
      vesela, da si se ponovno oglasil
      ;-)

      Izbriši
  4. kje pa je moj komentar, kjer sem že pred dvema dnevoma napisala, da je to krasna objava in še nekaj o sebi?
    čudno.
    ali pa sem čudna jaz.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne, ne, sploh nisi ti čudna
      pač pa...
      sem malo pokukala med vsiljeno pošto...
      in glej ga heca...
      našla sem ga tam notri
      in ga hitro djala med taprave
      ;-)

      Izbriši
    2. hvala ti, taresna!
      mahovkrat.

      p.s.
      včasih pomislim, da sem nekaj le sanjala. a veš, da sem tokrat tudi na to pomislila.
      še se mi ne meša.

      Izbriši
    3. he, he, he,...
      pa valda, da se ti ne meša, ko sanjaš vnaprej...
      pa to ti je ja vizionarsko
      ;-)

      Izbriši
  5. Hm, potreba, ki jo bom mogla uresničiti :)

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vesela te tvoje odločitve...
      ker res še kako pomaga
      ;-)
      lp

      Izbriši