četrtek, 11. julij 2013

Ljubim te zeleno...

Ja, pridna kot pač sem
sem se - zdaj je to že včeraj
lotila barvanja balkona.

Vreme je bilo ravno tapravšnje za to dejavnost
saj je bilo lepo oblačno
sonce pa se je izza oblakov samo tak malo pokazalo.

In sem bavala in štrihala in si požvižgavala
ob robovih pa pazila
da ja ne bi kje zabarvala previsoko
ali po ograji ali pa fasadi.

In se lahko pohvalim
da mi je delo šlo prav fino fajn od rok.

No, samo proti koncu
sem na vratu začutila par kapljic...

Pogled v višave
pa mi je povedal
da se je točno nad mano
pa sparkiral en tak nič kaj lepi oblak.

Ampak...
sploh ni bilo panike
saj sem bila že čisto pred koncem
kapljic pa tudi ni bilo kaj dosti.

In sem delo tudi uspešno zaključila
Bravo jaz!

Čez pet, deset minut pa...
kot da je nekdo tam gori odprl tuš na polno.

Ups...
Pa to niti šment ni bil
pač pa eno navadno sr...

Saj je na koncu (bila)
bela ograja in pa rumena fasada
skoraj bolj zelena od balkona










18 komentarjev:

  1. :-((((( žal, žal mi je, zelo.
    pa tako v ritmu sem brala, tako uživala zraven.
    potem pa ... žal mi je.

    OdgovoriIzbriši
  2. hja vidiš...
    bi eni temu mirno lahko rekli: človek obrača, Bog pa obrne...
    vem pa za drugič...
    da ne bom več podcenjevala oblakov na drugi strani Mure
    no, pa saj spet bo...
    ;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja tetica, te ne bom nič tolažila, očitno bi bog dežja raje zeleno fasado in belo ograjo, hehe.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, kloti...
      očitno je njemu tudi všeč pozelenelo...
      ;-)

      Izbriši
  4. Ko se človek odpravi na neko delo pod milim nebom in prične deževati potem se je najbolje odpraviti pod streho. V kolikor imamo moker artikel katerega barvamo potem je najbolje, da se te stvari posušijo saj je lahko barva katero nanašamo na les ali kovino ni vodotopna. Torej tisti les ali kovina se seveda mora posušiti in z barvanjem lahko nadaljujemo. V tem primeru je balkon spet na novo in lepo pobarvan.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. imaš popolnoma prav...
      samo v praksi pa je to vseeno malo drugače
      ker...
      ko sem začela sploh ni nič kazalo na dež
      tistih par kapelj pa tudi ne na tuš, ki je potem pa sledil
      in barva za tla balkona torej beton/estrih pa je vodotopna in se res ni imela časa predtem posušiti
      no, zdaj pač je kar je
      in bo treba stvar še enkrat preštrihati, ograjo pa zbrusiti, da bo spet bela
      pač še dodatno delo...

      Izbriši
  5. V teh vročih julijskih dneh bi se bilo najbolje odpraviti kam na morje ali kam na kakšno švedsko masažo v Maribor. Toda mesec avgust bo kar hitro prišel. Poglejmo torej kdaj bodo nastopile Lunine mene v avgustu 2013.

    Lunine mene za avgust 2013

    Zadnji srpec bo 2.avgusta ob 20.41
    Mlaj bo 6.avgusta ob 22.51
    Prvi srpec bo 10.avgusta ob 20.20
    Prvi krajec bo 14.avgusta ob 11.56
    Prvi izbočec bo 17.avgusta ob 20.52
    Ščip bo 21.avgusta ob 2.45
    Zadnji izbočec bo 24.avgusta ob 13.25
    Zadnji krajec bo 28.avgusta ob 10.35.

    Keltski sabatni praznik Lunasah nastopi dne 7.avgusta 2013.
    Astronomska sredina poletja nastopi dne 7.avgusta 2013 ob 9.21.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a veš... da julij in morje ni najina opcija
      saj je preveč gužve
      pa še problemi bi lahko bili zaradi psičke, ki jo vedno vzameva s seboj
      no, za letos pa bomo itak videli kako se bodo stvari odvijale
      tako da...
      zdravi bili pa videli
      ;-)
      in hvala za ta lunin koledar

      Izbriši
  6. Joj, joj, kaj vse dojde :-( Vidiš, jaz pa nič kaj ne delam, tak da mi ne more dež nič pokvarit ^^ Je pa zelena moja najljubša barva, samo za fasado pa res ne :-( Uu, ta Darkov lunin koledar pa mi bo prav prišel.
    Lepo bodite vsi trije <3

    Pozdrav z zahodne strani
    Anita

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. oooooooooooo......
      ja, to pa je res lepo, da te je spet malo tu sem prineslo
      ;-)
      je pa tu v naši bližini hiša, ki ima pa prav lepo zeleno fasado
      in jaz še vedno sanjam o zeleni dnevni sobi
      pozdrav pa že potuje s severa

      Izbriši
  7. Joj, saj se mi prav smiliš :(

    Najprej sem pomislila na goloba, potem kosa, na koncu sem ugotovila, da je bilo huje, čeprav bolj čisto ;)

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, ja, je bil nebesni tuš tisti...
      no, pa saj ga bom enkrat v bližnji prihodnosti še enkrat preštrihala
      samo...
      ko bo spet na vrsti
      ;-)
      lp

      Izbriši
  8. taresna še kar barva balkon. zdaj je napadla še sosedovega.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. he, he, he,...
      glej ti njo...
      pa kak te ti to te že spet veš
      ker res barvam...
      samo ne balkonov

      in še malo po naški...
      ker štriham... sem torej vsak dan na štrihu
      (iti na štrih pa tam na drugi strani meje pomeni biti prostitutka)
      ;-)

      Izbriši
    2. :-)))) viš tisti moj čut še vedno dela.
      :-))))
      z barvanjem je ponavadi tako, vsaj pri meni: ko se nečesa lotim barvat, najdem še tisoč stvari, ki bi jih bilo potrebno in potem to z veseljem delam kar nekaj časa. pa sem pomislila, da se tudi vidva s penzlnom ne moreta ustavit.

      Izbriši
    3. he, he, he,...
      to pa se je meni zgodilo pred leti...
      ko sem se najprej lotila barvanja klopi in mize pod pergolo... potem pergole, no, na koncu pa še vhodnih vrat
      in to vse v isti zeleni
      tokrat pa so barve drugačne
      malo za zunaj in malo za znotraj
      p.s.
      pa "šefe" se je tudi izkazal in/saj mi je nabavil tudi nove penzle
      ;-)

      Izbriši
  9. Danes popoldan okoli 20.ure zvečer sem na zahodu za Humom zagledal visoki črni dim. Ta črni dim je bil tik nad Mariborom. Šele kasneje sem izvedel, da gori Surovina papirja in plastike v Mariboru na Teznu v bližini TAMa. Upam, da ti ta črni dim le ne bo umazal sveže pobarvanega balkona. Morda pa le nisi doma tako blizu tega požarnega območja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. visok temen dim nad mestom pa sem tudi jaz videla včeraj, ko smo šli na izlet do Sv. Trojice
      no, danes pa sem po TV izvedela kaj in kako
      no, tisti popocani balkon je pa itak čisto drugje...
      ;-)

      Izbriši