petek, 26. julij 2013

Saj bi...

Pa res bi
in to celo taaakoooo rada bi
.
ampak
.
če pa je pečnajsttisopašenekajveč uržahov
in to tehtnih
.
da ne morem.

No, da pa je dostikrat itak potrebna samo ena stvar...



9 komentarjev:

  1. Tetica, a lahko kaj pomagam brcat?

    OdgovoriIzbriši
  2. pravijo, da sem js poosebljena brcavrit, da to obvladam. upam, da se boš sama. :-))))))

    p.s.
    le ne vem, zakaj pa sama sebe ne znam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. he, he, he,...
      pa ne reči... a te ti tudi tak
      ;-)
      hja, kaj ko pa je druge še vedno bilo lažje kot pa sebe
      ampak...
      tarara trariii
      bravo jaz
      saj mi je uspelo!
      izničiti vse tehtne razloge, ki so govorili proti

      Izbriši
  3. naj se vam še tu pridružim ;)

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. lepo, lepo...
      ;-)
      z lepimi pozdravčki v lep dan
      p.s.
      pridno kukam na tvojo stran...
      in čakam nadaljevanj
      te tvoje zgodbice so res enkratne

      Izbriši
  4. Uf, a veš, da sem nekoliko pozabila :(
    Mislim, da bom dodala vsaj eno zgodbo, Oprosti :)
    Že hitim :)

    lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. no, no... pa saj se mi ni potrebno opravičevati...
      samo radovedna sem bila...
      ;-)
      in zdaj grem spet pogledat na tvoj naslov
      lep ravno prav ohlajen pozdravček

      Izbriši
  5. No, si videla, čakali sta te kar dve zgodbi.
    V bistvu ni težko dat gor (saj je napisano v računalniku, le fotko je treba izbrat (pa nimam nobene ideje) potem fliknem gor nekaj, kar mi pride pod prste ;)

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši