nedelja, 28. avgust 2011

Trikrat veliki...

Hermes Trismegistos... 
v vseh starih deželah je njegovo ime, ki pomeni "izvir modrosti", čaščeno... 

Ko so ušesa učenca pripravljena slišati,
takrat pridejo ustnice,
ki jih napolnijo z modrostjo.
Vendar pa...

Ne mečejo "biserov svinjam", temveč se držijo načela "mleko za dojenčke in meso za močne moške".



















14 komentarjev:

  1. Oj, tole je pa naravnost veličastno! :-)

    Prvi spis torej! Jaz ga pišem še samo v sebi!

    Objem <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, sem poskušala z manj narediti - več...
    lepo mi je, ko vidim tvojo sled obiska
    <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Tetica, kako resnično. Kar slišiš prezgodaj so res biseri, vrženi svinjam.
    Lep pozdrav, Marjana.

    OdgovoriIzbriši
  4. Z manj si naredila veliko, zelo veliko:)

    <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Modro:
    Ko so ušesa učenca pripravljena slišati,
    takrat pridejo ustnice,
    ki jih napolnijo z modrostjo.

    Čakam, da slišim ...

    Objem,

    ana

    OdgovoriIzbriši
  6. Pozdravljena Tetka,

    ja, si naredila veliko:)

    Komentar sem že enkrat napisala, a ni viden:)

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
  7. ... ali: učitelj pride, ko je učenec pripravljen.

    :)

    OdgovoriIzbriši
  8. drage mi... najprej vam vsem hvala za vaš obisk!
    potem pa... stare modrosti res znajo biti vedno aktualne... samo mi jih moramo biti pripravljeni sprejeti tudi v dananšnjem dnevu/svetu
    lp vsem

    OdgovoriIzbriši
  9. Stare modrosti vedno na novo ...
    Vsak zase, za svoje srce.

    Objem <3

    OdgovoriIzbriši
  10. ja, ančika... pa saj ni kaj na novo za odkrivat...
    škoda edino, da se že poznanega bolj ne poslužujemo
    objem

    OdgovoriIzbriši
  11. Vedno nam je dano vsrkavati nova znanja. Hvala, Ta resna. Hvala za to odkritje.

    OdgovoriIzbriši
  12. Hja, P.J... sem tudi sama že imela kar dosti več napisanega o tem... pa mi je mož povedal prav tisto o biserih...
    in tako je potem nastalo to kar je.
    tvoje bisere pa imamo še vedno shranjene
    ;-)

    OdgovoriIzbriši
  13. Zimski večeri so daljši. Do takrat pa ostane kot je. ;-)

    Če pa se ti zalušta še kak biser, le povprašaj, pa bom pobrskal po zbirki.

    OdgovoriIzbriši
  14. P.J. - hvala Ti za biti pripravljen deliti svoje bisere
    v lep večer z lepim pozdravom

    OdgovoriIzbriši