četrtek, 11. avgust 2011

Morje...

Moji spomini na morje so pa taaakooo različni...
Od tistega, da sem kot otrok bila tam običajno bolana, saj me je običajno "neslo" tisto, da se v času moje mladosti (tam v začetku šestdesetih) na obali ni smelo piti navadne vode kar ven iz pipe. In pri vsej vročini in žeji pa res ni bilo možnosti vedno čakati, da mi bo kdo pa dal za piti kaj dovoljenega. Če pa je itak bila navadna voda edina pijača moje mladosti.

Kot drugo so se vsako leto na morju pojavljali problemi družbe. Saj je kot edinka nisem imela kar tako v obliki brata ali pa sestre ob sebi. In tako je običajno preteklo kar precej dni preden sem jo našla, potem pa je itak že bilo konec dopusta.
No, prav posebno dopustovanje pa je bilo takrat, ko se je moja mama želela sončiti zgoraj brez... Hja, za to pa smo morali najprej pešačiti stran od ljudi, pa s seboj vlačit vso opremo z ležalniki in sončnikom vred, pa potem še najti prave skalo na katero se je vlegla kot martinček.. potem pa sem jaz bila za stražarja. V primeru, če je slučajno kdo prišel mimo, da se je lahko pravi čas spet oblekla. Foter pa je lepo kje stran od naju ležal v senci kakšnega borovca in v miru bral knjigo ali pa samo spal. Kopal se on itak ni kaj dosti. Če pa si je te že zmočil kopalke, potem pa se je potapljal in ga včasih tudi po več ur ni bilo iz vode. Jaz pa... Uh, kako sem tisto morje takrat v času pubertete iz vsega srca sovražila. 

No, potem pa so minevala leta in tudi odnos do morja se je spreminjal.
Vmes je bil tudi čas, ko smo bili na morju skupaj z otrokoma. In, ko se tako spomnim na naš prvi "samostojni" skupni dopust. Jaz kot frišno ločena z dvema malima frocoma... Okrog mene pa same srečne družine. Uf, je to bolelo. No, potem pa sem videla, kako je bilo to s tisto "srečno družino". Saj sem dopustovala v počitniškem domu od svoje firme. Istočasno pa vedela, kaj pa je dotični, ki je bil tukaj tako zvest mož ali pa žena, pa počel v vsakdanu. In sem potem ob tem pa bila zadovoljna, da pa sama nimam več ob sebi takšnega "primerka". Je pa res, da pa smo se pa tam imeli vedno fino fajn. Saj smo se z nekaterimi že itak poznali.
No, ko pa je prišlo ribakovo obdobje... Od takrat dalje pa ima zame dopust na morju nek čisto poseben pomen. Pa čeprav tudi tam kuham tako kot doma, pa tudi šefica mi je vedno pred ali pa za petami tako kot doma... pa vendar je biti na morju v tej družbi nekaj čisto drugega.
Saj je vsak dan dogodivščina zase... 
polna zanimivega in običajno tudi lepega...
vsekakor pa osvežujočega.

11 komentarjev:

  1. Oj, Tetka, tale zapis mi je pa zelo všeč, tak iskren in iz srca je!

    Si predstavljam tisto mučenje na straži. In tisto o srečnih družinah ... Je kar lepo, ko ugotovimo, da vsak od nas kdaj zgleda srečen, kdaj drugače, resnica o sreči je pa lahko nekaj tretjega.

    In zdaj ima morje povsem drug pomen! Zelo sem vesela tega ... in da ti morje veliko pomeni, nekaj časa že vem! Naj ti bo lepo!

    Objem <3

    OdgovoriIzbriši
  2. ančika... hvala! in močno upam, da bo nam letos pa te zneslo
    <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Oj Taresna navihanka ;) sem vesela, da si se pridružila in popotovala po morskih spominih <3

    Nočko, če slučajno še zbiraš zvezdne utrinke ne skopari jim povedat vseh želja, ki jih imaš. Joži

    OdgovoriIzbriši
  4. ej, joži... pa saj veš, da ne morem, da ne bi... sodelovala ;-)
    glede želja pa... jih nimam kaj dosti.
    Največja pa je ta... da še vsaj nekaj časa ostane to tako kot je
    tebi pa izpolnitve v čimvečjem številu
    <3

    OdgovoriIzbriši
  5. tetkaaaaaa!!!
    ja živjo :)
    a tukaj si zdej.

    te je bilo fletno spet brat. yes.

    vesela, da se je to z morjem obračalo na tako vedno bolje, da je zdaj tako fajn.
    :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Tetka,

    tudi jaz sem prebrala tvoje spomine na morje.
    Pestri so ...lepo, da ti je z Ribakom tako lepo na morju.

    Pozdravček

    Kala

    OdgovoriIzbriši
  7. ej ti morski deklič... a vidiš... da je bilo vredno počakati...
    pa vem, da veš, da ne mislim samo na moje morje
    ;-)
    vesela, da si me našla...
    uživaj v... vsem kar ti prinaša uživanja

    OdgovoriIzbriši
  8. kala... lagala bi, če bi trdila, da temu ni tako... pa četudi kdaj tudi zapiha burja od osam ili još više bofora... da malo popuca pesek, ki se je slučajno nabral
    ;-)
    v lep večer

    OdgovoriIzbriši
  9. Oj, vidim, da sem kar nekaj tvojih zapisov zgrešila. No ja, v svoj zagovor - te dni so me mulčki kar uspešno "podili s kompa".
    Lep, iskren zapis, M.

    OdgovoriIzbriši
  10. Hja, kloti... Pač tako kot sem tisto tedaj občutila.
    Mogoče pa bo kdo tako lahko videl, da v življenju otroka ni vedno pomembno samo to, kaj vse dobi, pač pa dosti bolj to, kakšen je odnos z njim... predvsem pa - koliko časa si mu pripravljen posvetiti.
    lep večerni pozdrav prek dobrav

    OdgovoriIzbriši
  11. lepo izgleda!
    morje je res čisto *_*
    lep pozdrav!
    apartmaji hrvaška privat

    OdgovoriIzbriši