četrtek, 1. september 2011

Hudičev jezik...

Stari pregovor pravi, da...
tam kjer hudič ni uspel,
je poslal žensko.


12 komentarjev:

  1. In tale flamingo (a je pravo ime?) je strupena roža - ko je včasih jezik tudi zelo strupen ...

    Ampak najin ne, kajne, tetka? :-)))

    Objem <3

    OdgovoriIzbriši
  2. he,he, ančika... pa še kako zna biti moj jezik strupen... sem pač kača (po kitajskem horoskopu)
    no, je pa res, da pa svojega strupa že hudo dolgo nisem (upo)rabila.
    in še, ko sem ga... sem spoštovala mejo
    ;-)
    roži pa mi rečemo - flamingovec
    lp v lep dan
    p.s.
    a si opazila, da sem spremenila nastavitve... malo po malo mi pa le rata

    OdgovoriIzbriši
  3. Hehe tetka..to rožo sem pa nekje že videl, da pa se ji tak reče pa nisem vedel. hm, šment, človek se res celo življenje uči. Lep pozdrav prek Trojan:)

    OdgovoriIzbriši
  4. hja, noodles... tudi jaz dolgo nisem poznala tega domačega imena...
    se pa spomnim, da pa je bil eden od vencev, ki jih je dobil Tito, iz samih flamingovcev. in me je takrat taaakooo očaral.
    moj večerni pozdrav pa že hiti skozi dežne kaplje nazaj do tebe

    OdgovoriIzbriši
  5. Ta flamingovec mi je nadvse všeč:)

    Ja, o hudiču in babi pri nas pripovedujejo to zgodbo:
    Sta šla Jezus in sveti Peter in na nekem trgu zagledala hudiča in babo, ki sta se kregala. Sveti Peter je na hitro zamahnil z mečem in ju obglavil. Jezus ga je pokaral, da ni storil prav in mu ukazal naj popravi napako. Sveti Peter je hitro postavil glavi na vratova, škoda le, da ju je v naglici zamenjal. Tako imamo sedaj hudiča z babjo in babo s hudičevo. Zato so/smo babe tako žleht;)

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja, nekaj sem opazila, to, da se komentar takoj vidi.
    Ampak meni so pa selitve taaakoooo napooooorne, da se zlepa več ne bi.

    Objem <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja tetica, s čim naj pa ženska lopne, če ne z jezikom. Če lumpa ženska mahne s pestjo, bo mislil, da ga je le strastno pobožala, hehe.
    Lep pozdrav vsem trem, M.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ko smo že pri nastavitvah (sama nimam pojma o njih), bi morda lahko naštimala "spremljaj", potem bi imela jaz povezavo, do tvojega bloga. Sedaj si pomagam z Vrtničnino povezavo na Poeziji in prozi (danes sem opazila, da ima, tudi tisti blog, drugo ime:))

    Lp, Lea <3

    OdgovoriIzbriši
  9. He, he, lea... je nekoč res moralo biti nekaj hudega narobe, da je zdaj z nami tak kot je
    ;-)
    no, glede nastavitev pa... ko bom imela malo več časa, se bom "strokovno" lotila pregleda vsega kar se mi bo kje odprlo. do takrat pa bom raje ostala kar pri tem, da ne bi slučajno česa zbrkala
    lep štajersko pozdrav - malo še morsko slan

    OdgovoriIzbriši
  10. ančika... sem vesela, da mi je uspelo, tako da je zdaj tudi za vas boljše.
    no glede drugih sprememb pa... sama sem namreč tip ludeka, ki mu je edina stalnica to, da ima rad(a) spremembe.
    ;-) in <3

    OdgovoriIzbriši
  11. he,he,he, kloti...
    smo se na morju hecali... in "strokovno" ugotovili, da...
    gentleman uživa in molči
    mož pa dostikrat samo še molči
    hja... šment.
    <3 in ;-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Hvala, Tetka:)

    Bodi pazljiva, jaz sem nekaj štimala, pa sem nastavla tako, da nisem mogla nič objaviti. Po nekaj minutnem razmišljanju sem ugotovila kako nazaj:)

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši