sobota, 16. februar 2013

Želeti si...pričakovati...zahtevati

Kaj
.
.
.
kdaj 
.
.
.
od koga
.
.
.

Ja, to je zdaj vprašanje.

6 komentarjev:

  1. vse od sebe in nič od nikogar.

    ker sem rajši očarana kakor razočarana, mi to vedno bolj uspeva.
    večinoma mi rata, kadar mi pa ne, imam pa na glavi trajno od vprašajev, ja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja, vidiš...
      tudi mene so vzgajali v "pouzdaj se use i u svoje kluse"...
      samo kaj...
      ko potem pa ravno ti pa od mene zahtevajo nekaj kar si nekateri od svojih otrok pa samo želijo...
      no, pa pri drugih in drugod je tudi možno to zamenjevanje tudi občutiti...
      hja...
      ko se dajanje in sprejemanje pa ne poklapajo ravno najbolje

      Izbriši
  2. It's actually very complex in this busy life to listen news on TV, thus I just use web for that reason, and obtain the latest information.

    Here is my web blog; ava fx

    OdgovoriIzbriši
  3. Tetica, ima mahi prav. Edino od sebe. Če ima človek "jajca", mu celo rata.
    Lep pozdrav na Štajersko, Marjana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. oja, oja, kloti...
      ma res (spet) prav...
      samo kaj, ko pa je spet ta moj samó...
      če bi se vsi tega tako posluževali, bi kar šlo...
      ker pa si eni domišljajo, da smo ostali pa tu samo za njih...
      hm... šment
      tudi tebi en tak lep pozdrav s Štajerja

      Izbriši