torek, 12. februar 2013

Pustni torek...

No, pustnih mask razen na TV res nisem videla nobenih...
ampak moj mož...

Je šel danes po nakupih...
V eni trgovini so bile trgovke malo našemljene, v trgovini kjer pa prodajajo gradbeni material pa ni bilo nobene maske.

Je pa tam srečal eno blontno gospo, pa ji naredil kompliment:
Lepo, lepo, da si je vsaj nekdo za pusta nekaj malo naštimal.
In ga je samo začudeno pogledala, češ kaj to misli
In ji je z roko pokazal na svoje lase
Saj je imela sicer čisto žute lase, spredaj nad čelom pa na ful rdeče.
Ona pa...
Ne, ne... to mam jaz vedno.
Oh, jaz sem pa mislil, da je to za pusta...
Ker eni si dajo gor rdeči nosek, pri vas sem pa mislil, da je to
In sta se ob tem oba nasmejala.

4 komentarji:

  1. hopla, pa sem spet tu.
    pust krivih ust je mimo, kar nekaj otrok, ki so mi peli na pragu sem obdarila, sneg naj skopni že enkrat, pa bo.
    ubogi mož, najbrž mu ni bilo prijetno.. :-)))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vesela tega, da si spet ut...
      no, tega veselja s pojočimi otroci pa pri nas ni bilo... saj sem na cesti videla vsega dve maski
      snegu se pa letos očitno ne da nekam skidat...
      in počasi bo tudi meni prešel v tvojo kategorijo na s.
      hja, možu pa ni bilo nič kaj fejst nerodno...
      je imel srečo, da je to izustil eni, ki se je znala temu nasmejati...
      no, je pa verjetno (predvidevam namreč) pa ona imela še šov...
      ko je dalje razlagala kaj ji je rekel en stari dec
      ;-)

      Izbriši
  2. o! kako fajn se zasuče tale teta v napis na sliki!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi jaz sem praznoval letošnji pust. Na pustno soboto sem seveda bil namaskiran in sem šel na pustno povorko v Lenart. Bil sem našemljen seveda v hudička. Popoldan pa sem šel v Koreno k stricu na obisk seveda našemljen. Na pustni torek zvečer pa sem šel seveda našemljen v gostilno v Zamarkovo z isto masko kot na pustno soboto in me tam seveda niso prepoznali.

    OdgovoriIzbriši