sobota, 9. februar 2013

Kulturni praznik...

Ki pa je bil po mojem občutku
daleč stran od praznika kulture.

In se iti kulturo samo na praznika dan...
Vsakdanjik pa je vedno bolj prežet in prepet z nekulturo

In, kot da je kultura samo recitiranje od nekoga nekaj zapisanega...
Tista čisto tanavadna kultura kulturnega sobivanja pa...

In se iti častilca tega Vélikega Poeta ter v njega imenu podeljevati nagrade...
Po končani predstavi, ko pa zastor pade, pa...

Ja, koliko od vseh teh imeti se za kulturnikov pa pozna tudi tole od Otona Župančiča povedano:
 »Prešerna ljubiti se pravi ljubiti lepoto in resnico in pravico.« 



Aja, sem pozabila...
da so kulturniki tisti del nekulturnega naroda in so kulturni že za to,
ker častijo Prešerna
 




2 komentarja:

  1. častim ta praznik ravno tako, kot častim prvi maj. to sta zame edina praznika, ki mi pomenita močno vez do tega, kar sem.
    če sem kulturna.. to ne vem. najbrž za marsikoga nisem.
    tudi ne morem reči, da mi je vse, kar dandanes spada pod kulturo, blizu.
    častim pa vse Umetnike, ki sem si jih zbrala, da nosijo, kar se mene tiče, veliko začetnico.
    dan, posvečen Ustvarjanju.. ne glede kakšnem, mi veliko pomeni.
    vsak levi ovinek naših črev že ima svoj dan.. pa ga naj ima še kultura.
    a če se pri tem imenuje Prešernov dan, ni nič narobe. konec koncev.. tudi - ponavljam - gledam iz svojega dometa: takšnih sonetov, glos in še marsičesa, kot jih je pisal Prešeren, ne bom spravila skupaj nikoli v življenju. seveda.. tudi tako, kot so pisali Rilke, Župančič, Gregorčič.. itd, ali kot pišejo še sedaj živeči pesniki, ne bom nikoli znala pisati.
    a pišem rada, berem rada in znam pozdraviti z dober dan in reči hvala v trgovini.
    torej.. živela kultura, saj jo k sreči imamo na udohvat.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja veš... jaz pa nikjer ne maram ravno najbolj placeba...
      in zato mi gre na nekam, ko opažam to vso predpraznično napihovanje vseh tistih kvazi kulturnikov
      no, da pa spoštujem taprave kulturnike... pa četudi nekaterim v svojem znanju niti nisem dorasla...
      ker pač spoštujem sposobnost
      tudi Tvojo!

      Izbriši