sobota, 2. februar 2013

Vzrok...posledica... karma

Vsak vzrok ima svojo posledico in tudi vsaka posledica ima svoj vzrok
vsaka akcija sproži določeno energijo, ki se z isto močjo vrne avtorju
posledica je enaka vzroku v kvaliteti in kvantiteti, torej - enako ustvari enako
akcija = reakcija

vsaka misel, vsako čustvo, vsaka dejavnost je vzrok, ki ima posledice
ne obstaja greh, ne krivda, ne slučaj in ne sreča
temveč samo vzrok in posledica
ki pa so lahko tudi par stoletij in eksistenc narazen
in nas vse dokler niso sprejete z ljubeznijo
in tako tudi razrešene
vedno znova konfrontirajo

Princip karme:
kar narediš drugemu boš moral tudi sam pretrpeti
kar narediš tujemu otroku bo moral tudi tvoj lastni otrok pretrpeti

torej zadeneš vedno sam sebe!
ti udariš sam sebe
ti ogoljufaš sam sebe
ti nalažeš sam sebe

Ta princip pa je lahko prekinjem samo z brezpogojno ljubeznijo
ki je istočasno princip milosti
in samo z ljubeznijo lahko razrešiš energetske ostanke tvojih prejšnjih zmot 

Hermes Trismegistos

10 komentarjev:

  1. Samo pozdrav tukaj, ker je treba mešati, da se ne prismodi kosilo.;)

    Lepo nedeljo :)

    Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vesela, da ste imeli spet dobro kosilo...
      ;-)
      lp

      Izbriši
  2. Ljubi G. in Lea,
    moram še skočiti v dežurno trgovino prek ceste,
    toda na nekaj bom ponovno opozorila.
    Na JAVNEM internetu nas lahko VSE sledijo...
    Veliki brat nas opazuje!
    Lea, berem včasih tvoje komentarje na eDiju in sem si zapomnila, da je vzrok tudi v tvojem računalniku.
    Meni eDi deluje normalno, jezna pa sem nase, da komentiram, namesto da bi raje pisala svoja sporočila.
    To so moje ugotovitve: Najprej so naši računalniki, kako so zmogljivi, kakšne programe imamo, kakšne nastavitve in kašne so povezave na internet. Meni se na pr. Mozilla Firefox kar izklopi! Potem pa so STREŽNIKI, eno so naši strežniki, kjer delujemo in potem so strežniki, kjer delujemo na internetu. Na pr. strežnik eDija.
    Sicer pa, pišite tam, kjer DELUJE in pri tistih, ki so vam ljubi in jih nosite v srcu! Objem, R.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, vidiš... tak ti je to...
      in meni sploh ni problem, da/če me kdo sledi...
      pač pa ne odobravam žaljenja, blatenja in vpikovanja v pisca.
      ker... komentirati še vedno pomeni: povedati svoje mnenje (strinjanje ali pa tudi ne) o napisanem - ne pa o piscu
      sploh pa ne nekih psihoanaliz in seciranja osebnosti
      kot tudi ne, da me nekdo dela v javnosti za noro, če mislim drugače od njega
      hja, vidiš...
      imam pač svoja merila in norme
      lp na tvojo stran

      Izbriši
    2. Vidiš, ljuba G., jaz pa sem ubrala nasprotno taktiko.
      "Vsak dan" poslušam, da sem "nora", pa "potegnjena".
      Pa pravim. "Pa kaj potem če sem jaz nora, pa potegnjena. Saj sem pravzaprav res po svoje!"
      Ker tako vase verjamem in zaupam.
      Ko nisi mogla pisati komentarja, kolikor sem razumela pri Marjani-Kloti, je bil vzrok v njenem računalniku in njenih povezavah... Kaj je SCRIPT v računalništvu, sem že tudi razlagala na spletu ...
      Sama pa sem tudi v preteklosti ogromno doživela in vidim na komentarjih na eDiju, koliko je tega psihologiziranja.
      Ti veš, nekaj časa pisarim, potem pa le udejanim.
      Čim manj komentiranja in večino še edino pisanja svojih sporočil!
      Saj imam tudi svoja merila in norme. Pri meni je pač tako, da vedno bolj zase in vase...
      Objem na tvojo stran... R.
      P.S.
      Mojega Trenerja ni bilo doma do poznega popoldneva.
      Kosilo sem mu dala na toplo v pečico. In kje je bil?
      Sodil je kot atletski sodnik na atletskem tekmovanju.

      Izbriši
    3. hja, veš... vseeno pa je eno "postavitev pohištva" znotraj svoje družine... s katerim se pač strinjaš ali pa vsaj sprijazniš
      čisto nekaj drugega pa je meni to, da se nekateri (in to običajno celo anonimneži) pa spravijo na nekoga v javnosti.
      ampak...
      ker itak nič ni večno...
      vsaka r.. pa tudi vedno pride na svoj sekret...
      lp na tvojo stran

      Izbriši
  3. zelo dober zapis.. le dodala bi, da karma deluje tudi v dobro.
    in da ni le del družinskosti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vsekakor... in to je tudi sreča!
      vendar sem jaz to tukaj zapisala predvsem zaradi trenutnega dogajanja...
      da se vidi, da je že ta stric znal povedati...
      kako se vse vrača in tudi plača

      Izbriši
  4. Prebrala sem tudi skrbno to sporočilo in se popolnoma strinjam!
    Vidiš, G., spet zadeva, ki nas POVEZUJE! Ker, preprosto, JE ujemanje!
    Ja, zdaj pa grem spet v svoje resnično življenje in upam, da bom končno udejanila, da bom VEČINOMA edino še pisala sporočila na svojih blogih.
    In vas objemam na daljavo, tebe, G., pa Leo, pa Mah-ico.
    Saj niste pozabljene, R.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, tako pa je kadar spoštujemo tisto o živi in pusti živeti...
      in stične točke se znajo vedno najti
      ;-)

      Izbriši