ponedeljek, 4. februar 2013

Stari pregovor pravi...

Pomagaj si sam in Bog ti bo pomagal.

Oja, oja,...
Vem to.
Najprej si je kak je tak je vseeno potrebno pomagati sam sebi.
Ne pa samo čakati ali pa celo zahtevati pomoči od drugod.

In tako sem se tudi jaz danes 
pač glede na včerajšnji ne ravno lep in prijeten popoldan
ravnala po tem načelu
in se spravila v z dodatkom melise toplo vodo...
In uživala...
in uživala...
in uživala.
Potem pa samo še stuširala
pa še malo pofazonirala laske
in se oblekla v sveže

Ja, zdaj pa po vsem tem 
pa se spet počutim
bogovsko

6 komentarjev:

  1. aaaaj! bravo in hvala, da spišeš, kako se imenitno razvajaš!
    nekaj časa že hodim plavat vsaj dvakrat na teden. do sedaj sem strašno uživala, upam, da bom še en čas, čeprav že grozijo, da bodo povišali ceno vstopnice.
    tvoje plavanje je zastonj.. hočem reči, da imamo doma le tuš.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, vidiš...
      samorazvajanje je res tudi nekaj
      no, brez bane pa jaz ne bi mogla...
      je leta nazaj (pred operacijo) bila moja edina terapevtka
      ko sem se kot kakšna filmska diva namakala v topli vodi vsaj trikrat na dan
      ;-)

      Izbriši
  2. Če bi Bog hotel pomagati čisto vsakemu človeku na tem svetu potem bi moral vsako sekundo delati čudeže.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. no, saj ne, da ne...
      ampak...
      namesto nas pa vseeno nič ne naredi
      ker ne podpira lenob
      ;-)

      Izbriši
  3. Vstopili smo že v začetek februarja kajti danes 5.februarja je keltski sabatni praznik Imbolc ter smo časovno na pol poti med zimskim solsticijem in pomladanskim ekvinokcijem. Na Imbolc se pričenja pustni čas ter na Imbolc se lahko pričenjajo peči pustni krofi. Zdaj v soboto je pustna sobota, ko bodo v Lenartu pripravili pustno povorko. Danes teden v torek, 12.februarja pa je že pust. V nedeljo pa se začenja kitajsko novo leto in to bo v znamenju kače. Torej sedaj Luna jemlje dol. Poglejmo kdaj bodo nastopile Lunine mene v mesecu marcu.

    LUNINE MENE ZA MAREC 2013

    ZADNJI IZBOČEC bo 1.3. ob 11.37
    ZADNJI KRAJEC bo 4.3. ob 22.53
    ZADNJI SRPEC bo 8.3. ob 8.57
    MLAJ bo 11.3. ob 20.51
    PRVI SRPEC bo 15.3. ob 15.51
    PRVI KRAJEC bo 19.3. ob 18.26
    PRVI IZBOČEC bo 23.3. ob 18.56
    ŠČIP bo 27.3. ob 10.27
    ZADNJI IZBOČEC bo 30.3. ob 20.15.

    Začetek pomladi bo 20.3.2013 ob 12.02. Dan in noč bosta enako dolga. Sabatni praznik Ostara bo 23.marca 2013.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, ja, kolko vsega nas še čaka...
      predvsem pa mene v totem mojem kačjem letu

      Izbriši