nedelja, 24. februar 2013

Nedelja je bojda...

Gospodov dan...

No, danes sem pa si tudi jaz vzela fraj dan.

In uživala v lepotah nedela
gledanja televizije
podaljšanega sprehajanja po Kalvariji
in vmesnega kuhanja

In mi je tak nedeljski tempo še in še pasal.




8 komentarjev:

  1. A veš tetica, da sem te čisto oponašala. Tamladi so šli na "svoje kosilo", za naju z mačkotom pa sem prav hitro nekaj sicer okusnega zmešala - in STOP. Nedelja, ki pomeni ne/delati. Vražje hitro bi se privadila, priznam.
    LP M.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vesela tudi zate!
      da si te vsaj občasno dovoliš te sladkosti...
      bo dobro začet trenirati malo manj strogosti do sebe
      ;-)

      Izbriši
  2. Sama, pa sem imela, kar delovno nedeljo :)
    pri meni so nedelje najbolj delovni dan v tednu, še sobote so manj delovne, kljub čiščenju.

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ojojoj... a se ti vsi domači povabijo prav na nedeljsko kosilo
      no, pa saj, če si potem kak drug dan vzameš zase... pa tudi gre
      p.s.
      kdaj pa boš imela spet kaj časa za svoj blogec
      ;-)

      Izbriši
  3. moja nedelja je šla zvečer v nočno. danes imam petek.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. uf... dobra si, da si se lahko tega navadila...
      a potem bodo jutri na vrsti sobotni nakupi
      ;-)
      p.s.
      pri meni je pa petek vsak dan poleg
      ;-)

      Izbriši
  4. hahaha točno! jutri bo sobotni nakup. imam že listek spisan.

    p.s.
    nisem se navadila, le kako bi se..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. in potem naslednji dan... nedeljski izlet?
      uf, potem pa še dodatnega občudovanja... meni je že normalni "turnus" v službi dostikrat presegal...
      pa saj bo...
      p.s.
      moj listek pa čaka na sredin tušev penzionistovski popust
      saj pri naši hiši šparamo tudi pri drobtinicah
      ;-)

      Izbriši