četrtek, 21. februar 2013

Pravijo tudi...

da je dan brez smeha izgubljen dan.
in...
le čemu bi hodila nekam
pa tam potem pod vodstvom nekoga in to
nenazadnje še za ne ravno mali denar
se smejala...

če pa mi je ja dovolj že en pogled v ogledalo...

4 komentarji:

  1. Hahaha, tetica, tvoj recept je res boljši - pa še zastonj je. Saj pravim, da si modra ženska. Lep pozdrav nasmejani Štajerki in njenima, M.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja, vidiš... tak pa je...
      ko te pomanjkanje denarja potisne v inovativnost
      ;-)
      tudi vam vsem lep večerni pozdrav

      Izbriši
  2. aja? nekje se to počne, pa še plačati moraš?
    rada se smejim, zelo. in tudi veliko se smejim.
    od vseh smehov, ki so "naročeni" mi je ta naj:
    http://www.youtube.com/watch?v=F2hBsZfE-7Y

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. no, na naročene smehe jaz ravno ne vem kako ravno ne padam...
      ampak.. kadar pa mene prime tasmešni...
      je pa tistim okrog mene pa hudo težko biti resen...
      no, pa saj to je marsikdaj tudi že, če me že pogleda... sploh še kadar imam na nosu svoje špegle...
      ja, te pa te bodi resen če moreš
      ;-)

      Izbriši