ponedeljek, 25. februar 2013

Sreča je...

Ja, sreča je tudi to...
da vse te slabe in negativne stvari okrog mene ne morejo pokvariti mojega dobrega počutja...
Pa je sreča tudo to...
da ti po mailu dnevno prileti toliko lepih sporočil od tistih za katere vem, da me imajo radi
pa še tudi to je sreča...
da me še vedno ni zapustil smisel za humor in moj smeh...
ki pa ga ima tudi moj mož tako rad.
Ja, ja, saj vem, da sem v teh časih ena prava srečka.


4 komentarji:

  1. dobro! ostani to.
    prosim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. OK... bom probala...
      če ne drugače pa bom onega obešenjaškega na svitlo potegnila
      dokler ne bo tapravi spet postal dovolj tapravi
      ;-)

      Izbriši
  2. Le glej, da se ne boš pustila onesrečiti, prosim. Lepo prosim. Kdo bo pa potem meni moralo dvigal?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ej kloti...
      pa ja ni panike... saj si si jo že dozdaj sama sebi znala...
      no, jaz sem pač samo kako "pametno" tupatam kcoj djala...
      vsekakor pa...
      ne, ne, to pa se vseeno ne dam(o)
      kak je že tisto: vse mi lahko vzamejo, samo dobre volje pa ne
      ;-)

      Izbriši