sreda, 13. februar 2013

Odložimo maske...

Ja, pustni čas je mimo...
Čas nošenja mask pa pri marsikom verjetno ne.

In kot pri meni očitno že postaja običaj...
Da mene vedno najde ravno ta prava knjiga ob za mene tapravem času...
Je sedaj na vrsti pa tale:
...
Bilo mi je v veselje opazovti obraz Dalai Lame. Je tako drugačen od mojega. Ima mnogo gub in vsaka od nje pove eno zgodbo boja, žalosti in veselja...
...
...Nobenih čustev  pokazati mi  je kar dolgo časa ustrezalo. V zadnjem času pa mi je postalo jasno, da sem za to plačal svojo ceno. Ščasoma je namreč popustila sposobnost nekaj občutiti (opis avtorja )...
...
Dalai Lama pa nasprotno temu nosi svojo Dušo na obrazu. To je opazilo že mnogo ljudi, med drugimi tudi Paulu Ekmanu, profesorju psihologije in svetovno vodilnemu ekspertu na področju mimike...
...
Dalai Lama uporablja svoje obrazne mišice bolj energetično od drugih ljudi, ki jih Ekman pozna. In on se izraža zelo precizno. Redko je pri njemu opaziti mešane signale. Kadar je srečen, je sto procentno srečen. 


4 komentarji:

  1. veličina tisočih občutkov.
    dobro, da jih znajo določeni ubesediti.

    OdgovoriIzbriši
  2. V sredo na pepelnico smo za eno leto odložili pustne maske. Dan po pepelnici v četrtek pa je seveda mali pust oziroma pokop pusta, ki ga slavijo predvsem v okolici Ptuja. Tako so včeraj zvečer kurili pusta na grmadi v okolici Ptuja. Pusta naredijo iz slame oziroma naredijo slamnatno lutko ter jo skurijo na grmadi. Pri nas je seveda navada, da na dan po pepelnici torej na mali pust imamo za kosilo prekajene svinjske rebre s krompijevo omako z zmešanim hrenom in pretlačenim krompirjem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. aha...
      a je torej to - smo za eno leto odložili maske... bil vzrok tvoje odsotnosti

      no, kosilo je pa tudi takšno... da moraš biti pa res zagret veganer, da se ga ne lotiš
      ;-)

      Izbriši