nedelja, 3. februar 2013

Ko se plani podrejo...

In se prelepo sončno nedeljsko popoldne
namesto z družinskim s sprehodom po toplem februarskem soncu
zamenja
s solo sprehajanjem iz sobe do WC-ja.
ampak...
večerno gledanje TV pa je potem prineslo
prečudovit večer
in za vrhunec vsega pa je bila Carmen s kastanjetami.

6 komentarjev:

  1. to si nekaj pojedla, kar ni bilo glih.. ali si fasala virus, revica?
    upam, da se je ponoči umirilo in boš lovila žarke do srede.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja, veš...
      kosilo kot takšno je bilo obema njami...
      samo podlaga za njega očitno ni bila ravno takšna, da bi se pohana pipika bila pripravljena na njo "usesti"...
      do srede pa bom vsekakor že spet fit...
      no, računam namreč na to
      ;-)

      Izbriši
  2. No v soboto, 2.februarja sem se očitno našel tudi na internetu in sicer na portalu 24ur.com za kar niti nisem vedel. Namreč sem na sliki iz dne 8.junija 2004, ko smo na Trgu svobode v Mariboru opazovali Venerin tranzit.
    Potrebno je samo vpisati
    24ur.com Fotozgodba Opazovanje Venerinega prehoda.
    Jaz sem na 11.sliki v zeleno beli majici ter imam na sebi zaščitna očala ter gledam Venerin tranzit. Zadaj za menoj je še turistična agencija KOMPAS kar se lepo vidi na sliki. To je bilo pred dobrimi osmimi leti dne 8.junija 2004 in takrat sem bil star 31 let. Klik na to sliko ima številko 6006562.
    Potem pa sem še 3 slike prej na 8.sliki in stojim takoj zadaj za avtomobilom in gledam Venerin tranzit. Oblečen sem bil v kratke modre hlače ter v zeleno belo majico. Klik na to sliko ima številko 6006560.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e vidiš... in že si se našel med internetnimi zvezdami...
      no, sem pa si nekako predstavljala, da si v tej starosti/mladosti...
      torej bi ti po svojih letih res lahko bila mama
      pa nič hudega...
      pač pa samo dokaz več kaj vse se lahko mi "tastari" še naučimo od tamladih
      ;-)

      Izbriši
    2. No ali si me videla na internetu na portalu 24ur.com, ko na Trgu svobode v Mariboru opazujem Venerin tranzit dne 8.junija 2004.

      Izbriši
    3. videla, videla...
      in zato sem ti povedala, da se nisem zmotila, ko sem se te predstavljala kot mladca
      ;-)

      Izbriši