četrtek, 7. februar 2013

Smolar je nekoč pel...

Bog ne daj, da bi crknu televizor...
Moj mož
pa je jezen na mene in na toto škatlo računalniško
izrazil željo
da naj toti računalnik pa le čimprej crkne.
In Bog ga je očitno uslišal..
saj mi tota škatlca vedno bolj pridno nagaja

6 komentarjev:

  1. nedaj se taresna, ti pa pojem jazst.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e pa se res nisem...
      sem poklicala enga mladega fejst dečka...
      in tota stara mašinca že spet špila...
      ja, ja, kako zna mladost pomladiti
      ;-)

      Izbriši
    2. torej... bo še klepetanja
      ;-)

      Izbriši
  2. Adi Smolar ima zato takšen priimek, ker pogostokrat poje o človeški smoli, ki je posebno v današnjem času, ko živimo v obdobju recesije še kako resnična. Globalno segrevanje, bogati ki so prej bili bogati in so sedaj še bolj bogati ter na drugi strani reveži, ki so sedaj še bolj revni. Razlika med bogatimi in revnimi se je samo celo povečala. Potem nasilje, kriminal alkoholizem ter mamila in še bi lahko naštevali.
    Pa še to včasih bi že bilo dobro, da bi crknil televizor saj televizor prikazuje kako so si ti gradbeni baroni prisvojili na milijone evrov denarja medtem ko zidarji, ki opravljajo zelo težko fizično delo so ostali brez plač in brez zaposlitve. Potem pa še slovenski politiki, ki samo kradejo ter so socialno šibkim ukradli še tisto kar imajo. Televizija tudi prikazuje nasilne filme in ljudem prikazuje nasilje namesto vrednot. Torej res da bi bilo bolje, da bi crknil televizor in Adi Smolar res piše o gospodarski smoli.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a veš... meni je bil Smolar vedno akcija
      in njegova besedila, ki imajo vedno neko vsebino
      bi jih mirno lahko v šoli imeli pri glasbenem pouku
      ;-)
      glede Tv pa raje ne bi
      sem se odločila danes uživati v kulturnem okolju...
      pa zato nisem nič šaltala na SLOTV

      Izbriši