sreda, 9. januar 2013

Večno vprašanje...

Kaj je bilo prej:
ali jajce ali kura
me je napotilo na razmišljanje...

in kaj je pri tem prej:
 ali odločitev ali pa pogum



15 komentarjev:

  1. Tetica, če je res bog svet ustvaril, je gotovo najprej naredil petelina, potem pa za družbo še kuro.In s tem večno vprašanje odpade, haha.
    In za vsako odločitev je pač potrebno tudi nekaj poguma. Lepa ljubezenska pesem.
    Sicer pa slišim, da si nam jo spet popihala z eDija,.. Pa veš, da se mu te dni že manj kolca?
    Lep pozdrav tebi in tvojima, Marjana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. aha... petelinček je torej bil taprvi
      ;-)
      hja, veš... e edija pa ga nisem zbrisala zaradi kolcanja...
      mogoče pa še kdaj... ;-)
      za lp pa hvala!

      Izbriši
  2. pogum? pogum je za norce in tako je prav. ostajam norc.

    oprosti, pišem komentar ne da bi pogledala jutubek, ker mi ga tu ne odpre.
    službujem, pač.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. aha, tako torej...
      potemtakem pa sem jaz pametna...
      pametni šajserhen
      ;-) ali pa bolje :-(

      Izbriši
  3. Howdy I am so gгаteful I found your ωeb
    sіtе, I rеally fоunԁ you bу erroг, whіle I was rеѕeаrching on Aοl for somethіng
    еlse, Anyhow I am here now and would just liκe to sаy thanκ you foг a fantastiс рost and
    а all rounԁ thrillіng blog (I alѕo love thе themе/ԁеsign), I don’t hаvе tіme to reаd
    through it all at the momеnt but Ӏ have boоk-marκed it and also added уour
    RЅS feeds, so whеn Ι have time I will bе bаck to read
    a great deal more, Plеаѕe ԁo kеep up the fantastic woгk.
    Visit my website ... instagram-follower.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hm... hja... že spet ne vem kaj naj rečem...
      oziroma kako naj odreagiram.
      ker...
      pač imam slabe izkušnje s "pridobivanjem" virusov preko spam pošte...
      predvsem pa - ker vseeno ne znam toliko angleško, da bi bila sposobna pametno odgovarjati v tem jeziku.
      no, pa še vem ne kdo je zadaj za tem komentarjem.
      in tako bom tudi naslednje raje djala kar pod vsiljeno pošto
      tak za vsak slučaj
      lp

      Izbriši
  4. Mislim nate! In vidim, da si spet zbrisala z eDija.
    Jaz tam ostajam, ker itak večinoma samo pišem,
    komentarjev pa NE dovolim oz. kadar jih, edino za eDijevce... Sem se odločila, da bom vedno manj komentirala in večinoma edino še pisala...
    VEM, kaj naju povezuje... Podobne življenjske izkušnje in duhovna povezanost je, Objem, R.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, čisto prav vidiš
      no, meni je pa všeč, če se mi obiskovalci tudi oglasijo s svojim mnenjem
      saj malo pišem tudi za druge in ne samo zase
      ne prenesem pa, kadar se kdo z napisanim ne strinja... potem pa se loteva mene osebno!
      še manj pa mi je povšeči kaj si tam ivo dovoli z dajano!
      zato pa sem raje tukaj
      ja, življenjske izkušnje imava pa res dokaj podobne...
      samo odločitve kako po vsem sr.... dalje pa so drugačne
      in prav ta različnost v odločanju nas dela pa tudi tako enkratne
      ;-)
      lp na tvojo stran

      Izbriši
  5. Mislim nate! In vidim, da si spet zbrisala z eDija.
    Jaz tam ostajam, ker itak večinoma samo pišem,
    komentarjev pa NE dovolim oz. kadar jih, edino za eDijevce... Sem se odločila, da bom vedno manj komentirala in večinoma edino še pisala...
    VEM, kaj naju povezuje... Podobne življenjske izkušnje in duhovna povezanost je, Objem, R.

    OdgovoriIzbriši
  6. Vidim, da se je moj komentar zaradi nekih motenj na spletu podvojil. Ivo in Dajana: Dajano poznam s spleta še iz komentiranja na Večeru in morda tudi na forumu mojuspeh com, še iz časov, ko je Dajana živela na Dunaju. Pred dvema letoma sem imela z Ivom tudi hece, podobne kot z Dajano, samo jaz sem drugačna in pametnejša in sem z Ivom zakopala bojno sekiro. Saj veš, da se z mano hecat nihče ne more. Vedno bolj samosvoja postajam! In Marjano-Kloti sem jaz pripeljala na tvoj blog. V duhovni povezanosti, R.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sploh ni panike, če je kateri komentar toplšen
      ;-)
      no, na takšna dejanja kot se pač tam dogajajo pa itak vsak odreagira po svoje
      Klotinega obiska sem pa tudi tukaj vedno vesela
      lp na tvojo stran

      Izbriši
  7. Kaj je bilo prej kokoš ali jajce. To je seveda evolucijsko vprašanje. Če res obstaja evolucija potem so se ptice postopoma razvijale in tudi jajca so se postopoma razvijala tako je prišlo do razvijanja seveda postopoma. Praktično pa je jajce bilo prej kot kura saj je piščanec najprej v jajcu šele potem pride iz jajca in kasneje zraste v kokoš ali v petelina.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja od kod pa je te jajce prišlo...
      saj so jajca "del" kokoške
      ko pa je še petelinček zraven pa gre komaj stvar lahko dalje
      tak da...
      ;-)

      Izbriši
  8. Znanstvenikom je uspelo leta 2010 razrešiti večno vprašanje kaj je bilo prej kura ali jajce. Podobno so se spraševali kaj je bilo prej vesolje ali življenje toda odgovor je vesolje. Kura je bila prej kakor jajce. Zakaj. Jajčna lupina vsebuje protein z imenom ovocledidin 17 kateri vežejo kalcije atome in molekule in delujejojo kot nekakšno jajčno lepilo. Znanstveniki so ugotovili, da jajca brez tega proteina ne bi mogla obstajati ter jajca brez kurje maternice prav tako ne bi mogla obstajati potem lahko pridemo do zaključka, da je lahko bila najprej le kura in šele potem jajce. Problem je torej rešen a rek obstaja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e vidiš...
      no, mi je pa ful povšeči...
      da si poiskal odgovor na to vprašanje...
      ;-)

      Izbriši