četrtek, 31. januar 2013

Kje so meje...

Čudni so ti časi
ko se nekateri tako trudijo/trudimo zadržati svoje meje
drugi pa jih istočasno lahko tako prostodušno prestopajo
brez nevarnosti za kakšne posledice, kaj šele sankcije.
In...

A bomo res vsi tisti,
ki se držimo nekih splošno veljavnih norm in pravil,
 pa poštenosti in delavnosti, 
pa prijaznosti in dobrovoljnosti, 
pa spoštovanja drugih ljudi in tudi lastnine, 
pa...
še dolgo veljali za navadne naivneže in cepce

Saj je za triumf slabega že dovolj,
da dobri nič ne naredijo.

15 komentarjev:

  1. Ubogi osliček, zakaj je pa še brco v rito dobil? Za neumnosti se dobiva po glavi ...

    In kaj to tako vneto delaš, kaj te zapeljuje v delavnost proti koncu tedna?

    lp, Simona

    OdgovoriIzbriši
  2. hja, vidiš... to pa je zdaj tak...
    eni po glavi, drugi v rito, nekateri pa nikamor...
    odvisno od tega kdo je tisti nekateri
    ;-) oz. bolje :-(
    moja delavnost je pa - dninarskega karakterja
    od tu do tam pa spet nazaj
    tudi tebi lep pozdrav v večer

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo pozdravljena,
    preden grem tudi jaz na opravila v kuhinjo...
    Totalno ponoreli časi so...
    Sem edino doma, pa še za sporočila na svojih blogih nimam časa.
    Sem se pa odločila, da bom tudi pri drugih pisala manj komentarjev.
    Pa na svojih blogih imama zavestno komentarje zablokirane.
    Veš, sem našla v svojem računalniku shranjene naše komentarje na spletnem Večeru pred šestimi leti. Toda poglej, kako smo PREŽIVELI tudi tisto GROZLJIVKO! In starostno penzijo sem dočakala!
    Ja, živalice. Jaz ne bom imela nikoli nobene...
    Moj TaNajStarejši, odseljeni ima zlate ribe - iz ribic so zrasle ribe in za zlate ribe imajo dolgo življenjsko dobo, ker tako lepo skrbi zanje v akvariju.
    Moj TaSrednji pa ima tretjega zlatega hrčka. Prvi je kmalu umrl,
    drugi je doživel za hrčka lepo starost. Zdaj pa je ljubki, mladi, tretji.
    Vse najlepše na tvojo stran, R.
    P.S.
    Danes se spet grozno slabo počutim... 40 let imam razdražen želodec... Pa 28 let obrabljeno hrbtenico na dveh mestih.
    Pa diabetes. Pa črevesne težave...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja, r.
      se ti je res nabralo kar dosti tega...
      in glede na vse te tvoje težave kar dobro majstraš vse skupaj
      sem pa vesela, da si si vzela čas in tukaj pustila svojo sled
      pa lep večerni pozdrav na tvojo stran
      p.s.
      komentiranje pa je tukaj k sreči zelo pozitivno

      Izbriši
  4. Res revček, ta osliček :(

    Sicer, pa kdo bi razumel te čase :(

    Lep pozdrav, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja, veš...
      sem zadnje čase že mislila, da je z menoj kaj narobe...
      ker to kar se dogaja...
      enostavno ne morem verjeti...
      mi ne gre in ne gre v mojo bučo
      no, pa saj bo spet drugače
      ;-)
      lp

      Izbriši
  5. Žal, res :(

    Bo drugače, verjamem, da bo :)

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, jaz tudi močno upam, da se bo stanje spet izboljšalo...
      ker tako kot pa je to trenutno sedaj...
      ne, tega pa si res ne zaslužimo!
      v lep večer

      Izbriši
  6. Se strinjam, Tetka :)
    Misliva dobro, potem tudi pride dobro :)
    Skrajni čas je :)

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, ja, dobro misliti in verjeti v dobro...
      je res tisto kar nas gor drži
      lp nazaj v tvoj kraj

      Izbriši
  7. matr, ampak z zadnjim stavkom si pa pribila mah na stol: KAKO RES!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja...
      samo kaj ko je v praksi pa običajno drugače...
      premalo poguma?
      ali pa prekomotnost?
      ali pa preveč pišmeuhovstva?
      hm...
      ko pa enkrat to dovolimo... se pa razrašča in razrašča in razrašča...

      Izbriši
  8. Vidiš, tudi mene to pogosto matra. Občutek, da bo malokdo kaj mignil, če se nekomu kaj hudega godi. Večina ima raje - MIR. In je vesela, če njih ni kaj doletelo.

    LILA

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja ančika... ampak jaz pa še vedno trdim, da so na določenih mestih pa prav zaradi takih stvari zaposleni pa določeni ljudje, ki pa bi morali po/skrbeti v takih primerih.
      in to njihovo nič početje (ignoranca) me pa spravi na palmo
      ja, zakaj pa potem sploh prejemajo tisto svojo plačo
      potem pa naj povedo, da vsaj računali ne bomo na njih
      in si pač sami vunspomagali
      LILA

      Izbriši
  9. Ja, so ...
    Ampak ...

    LILA <3

    OdgovoriIzbriši