torek, 15. januar 2013

Navaden dan...

Dopoldan napolnjen z delom...
Ko je po meni občasno snežilo (pa čeprav ni več snežilo)...
 pa za želodčka je še bilo treba tudi kaj poskrbeti...
Po tem pa...
siestiranje s knjigo v roki
do zaspanja.
in to vse do večerje



10 komentarjev:

  1. Luštno!

    In počitek s knjigo je nekaj zelo dobrega!

    LILA <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. so mi pa delovni dnevi očitno pustili posledice...
      in zato pa sem bila tako zaspané...
      hja...

      Izbriši
    2. Pravzaprav je knjigo brat lahko pravo delo! :-)))

      Izbriši
    3. oja... sploh še, če ima dosti strani in je zato že sama po sebi težka...
      kaj pa šele njena vsebina
      ;-)
      no, moja pa ni takega kalibra...
      saj govori o sanjah

      Izbriši
  2. Sedaj, ko že zelo močno sneži bo potrebno spet vzeti snežno lopato v roko in bo potrebno očistiti poti po katerih hodimo saj bo snežilo vse do petka in bo v soboto sončno vreme.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, ja, nam ga bo spet natroslo...
      samo.. tako hladno kot pa se jaz spomnim, da je včasih bilo...
      je pa sedaj vseeno kar toplo

      Izbriši
  3. Januar se je že prevesil v drugo polovico meseca. Poglejmo kdaj bodo nastopile Lunine mene za februar 2013.

    LUNINE MENE ZA FEBRUAR 2013

    Zadnji krajec bo 3.2. ob 14.56
    Zadnji srpec bo 7.2. ob 0.26
    Mlaj bo 10.2. ob 8.20
    Prvi srpec bo 13.2. ob 21.46
    Prvi krajec bo 17.2. ob 21.31
    Prvi izbočec bo 22.2. ob 0.44
    Ščip bo 25.2. ob 21.26
    Zadnji izbočec bo 1.3. ob 11.37.

    OdgovoriIzbriši
  4. yeees, cartalni dan!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja, vidiš...
      ko ti telo določi kako dalje...
      in potem kar samo zapre oči
      mož pa ti potem samo sname očala in zapre knjigo
      ;-)

      Izbriši