nedelja, 6. januar 2013

Danes so pa trije kralji...

In niso darila bila tista
ki so pokazala treh kraljev spoštovanje
pač pa poklon novorojenčku in njegovi materi
 
Sandro Botticelli

"Christus mansionem benedicat" 
Bog blagoslovi stanovanje
In ker pa itak vemo
da je  v vsakem od nas nekaj božanskega... 


Je na nas samih odločitev
s čim vsem bomo napolnili naša stanovanja
 ali z zlatom, kadilom, miro...
ali pa s spoštovanjem in ljubeznijo.


8 komentarjev:

  1. Obstajajo 3 zvezde v ozvezdju Oriona, ki so v sredini tega ozvezdja ter so v ravni vrsti. Te 3 zvezde predstavljajo Svete tri Kralje. 3 piramide v Egiptu so v ravni vrsti in so zgrajene na severnem 30.vzporedniku ter so razporejene točno tako kot so razporejeni Kosci torej te 3 zvezde v Orionu. Potem pa je še najsvetlejša zvezda na nebu, ki se imenuje Sirij in je morda bila betlehemska zvezda na nebu po kateri so se Sveti trije Kralji orientirali, da so prišli do Jezusa. Zvezda Sirij je januarja v opoziciji z Soncem in je vidna vso noč. Sveti pa v ozvezdju Malega psa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ups... joj... oprosti mi moji nerodnosti...
      sem komaj zdaj videla, da sem te takrat spregledala...
      ni bilo namerno!
      in hvala za to znanje!
      ja, kaj pa, če bi ti mogoče imel tudi kakšen tečaj na kakšni šoli o vsem tem...
      mislim, da bi mlade in večno mlade to tudi še kako zanimalo
      ;-)

      Izbriši
    2. Jaz bi lahko imel na kakšni šoli astronomski krožek, da bi mlade poučeval o astronomiji. Ta predlog mi je dala tudi ena učiteljica iz osnovne šole iz mojega kraja pred nekaj meseci, da bi lahko imeli tudi kakšen teleskop in bi opazovali zvezde in planete. Poleg tega bi imeli tudi teoretični pouk iz astronomije.

      Izbriši
    3. e vidiš... pa to ti je to
      in kaj je lahko lepšega kot to, da ti hobi poklic postane
      čas na zavodu pa izkoritiš, da si vse v miru pripraviš
      pa na uspešno poučevanje

      Izbriši
  2. Sem pred letoma pogledala na spletu, simbolni pomen daril Sv. treh kraljev. Zlato - jemljem kot duhovno bogastvo in kot Zemeljsko Svetlobo. Zel mire prinaša zdravje. In kadilo za mir v domu in duši. Pišem po spominu... Bi morala nazaj na svoj prvi blog pogledat. Sem na žalost na poti oddaljevanja od krščanske vere. Ni mi več blizu... Objem, R.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. oooo... to pa je lepo, da si prišla na toto mojo stran
      no, rdeča nit tako obdarovanja in Življenja pa je...
      ljubezen in spoštovanje
      krščanska vera - sama po sebi - pa se meni sploh ne zdi slaba...
      samo nekateri jo izrabljajo, spreminjajo, predvsem pa sami živijo drugače kot to učijo druge
      potem pa je to kar je
      :-(
      lep večerni pozdrav na tvojo stran

      Izbriši
  3. No, darila kraljev (v zgodbah so ponavadi trije, v resnici gre za modre z vzhoda) naj bi pomenila:
    kadilo - darilo Bogu
    zlato - darilo Kralju
    mira - darilo človeku, ki je smrten - maziljenje ob smrti

    Enkrat sem precej prebrala na to temo in potem zapisala: http://www.ednevnik.si/entry.php?w=odsrcadosrca&e_id=143647

    LILA

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ančika - hvala!
      in najlepše darilo je še vedno - LILA
      ;-)

      Izbriši