sobota, 19. januar 2013

Stopinje v snegu...

Trideset - štirideset centimetrov novega snega
medve s šefico pa gaziva
njej snega do pod repa
meni pa do not v bucke...

nazaj grede pa moja igrica
vedno stopiti v isto stopinjo kot prej
he, he, he, je bilo zabavno...
ko so nekatere bile normalno narazen, 
nekatere bolj skupaj 
v nekatere pa sem komaj uspela stopiti




10 komentarjev:

  1. Sedaj je ponovno pričelo snežiti tudi pri meni doma v Voličini. Pri meni doma v Voličini je zapadlo vsaj 35 cm snega. Sicer pa sem jaz tudi napravil kar veliko stopinj po snegu saj sem šel peš po snegu neki starejši ženski, ki živi sama ogrebati streho hiše, ker živi v zelo stari hiši, da ji ne bi težak sneg podrl streho hiše.
    Sicer pa bo jutri v nedeljo dopoldan še snežilo ter popoldan deževalo kajti čakajo nas močnejše otoplitve.
    Hoditi po debelem snegu mi pravimo gambati ter višja, ko je debelina snežne odeje težje hodimo po snegu še posebno, če gremo po bregu navzgor.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. he, he, luškano - gambati...
      je pa res lepo, da si šel v pomoč ženici...
      saj bi res bilo hudo, če bi se ji zdaj sredi zime pa streha porušila

      Izbriši
  2. Ej tetica, upam, da sta s Šefico dobro izrabili te zabavne sprehode. Jutri bo menda spet pričelo - dežebvati. Bljak,
    Lep pozdrav na Štajersko, Marjana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. oja, oja...
      in tudi danes sva spet gazili...
      potem pa se sušili
      no, dežja pa se mi zdaj nič kaj ne bi veselili...
      že zaradi lisice ne
      da nam jo slučajno spet ne odplavi v kranjsko goro
      tudi vam vsem lepo lepe pozdrave

      Izbriši
  3. :-))) snega do not v bucke, ja.. :-)) hvala za tole.
    in hop hopam tudi jaz tu doli pri reki.
    ta tipo pred mano je moral imeti fuuul dolge noge, da s stopali lovim njegov korak.
    pomislim: če bi bili zaljubljeni, bi imeli krila.. ampak kaj.. ko nam potem spodreže noge..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. he, he,...
      a ti pa to kar tak po sledeh neznanega tipkota...
      no, če pa ti lubezn spodreže noge...
      te si pa le raje privošči kakega rdečega bika
      ;-)

      Izbriši
  4. Včeraj sem se odpravil v Lenart malo po nakupih. Šel sem v Eurospin ter si kupil vložene artičoke. Včasih, ko grem v kakšen bar vidim, da imajo tam na policah tudi neko žgano pijačo iz artičok, ki se imenuje Cynar in po naše bi mu lahko rekli artičokovec. Te pijače še nisem pil. Sicer pa sem včeraj prvič v življenju poskusil vložene artičoke v kisu. Imajo podoben okus kot vložene gobe v kisu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. o, zanimivo...
      no, za artičoke sem že slišala, da so tudi zelo zdrave...
      samo jedla jih pa še nisem
      pila pa tudi ne
      no, mogoče pa še kdaj pride kaj od tega tudi pri meni na vrsto
      ;-)

      Izbriši
  5. Rikverc bi šlo najlažje! :-)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. uf... za rikverc pa jaz nisem najbolj usposobljena...
      sploh pa, ker raje hodim za nosom kot pa za ri...
      ;-)

      Izbriši