torek, 22. januar 2013

Ta pa me spremlja...

Že kar nekaj dni...
No v bistvu od takrat,
ko sem po mailu dobila prečudovite slike, ki jih je naslikal Andrew Atroshenko...
Žal pa slik ne znam tu sem gor spravit (saj so png - tega pa mi ne sprejme)
glasbena "podlaga" pa je bila:
In si zdaj tega Bolerota fičkam in žvižgam in momljam in...
uživam v glasbi.


What can I say`
There's an empty place
where you're Love filled my life
and I know, That a part of you will always
be a part of me

One summer night
and the sky is full of wishes
that won't Arrive
how can it be
in a world without your eyes`
to look at me

No more boleros
no more nights
to dance, The dance of love
only lonely hearts
no more boleros

I hear the song
and your arms always
made me Feel so warm
now you're gone,
I'll be dancing on - alone

No more boleros
no more nights
to dance, The dance of love
only lonely hearts
no more boleros

No more boleros
no more nights
to dance, The dance of love
only lonely hearts
no more boleros


evo... sem pa naknadno našla na: cuded.com



 

12 komentarjev:

  1. sem te ravno hotela vprašati kako.. a si žvižgaš, mrmraš ali kar silno zapoješ.
    ena od budilk ima na mojem gsm neke ponavljajoče tone, ki so zelo podobni poročni koračnici. ko sem v službi potarnala, da se potem te melodije cel dan ne znebim, mi je šef hitro zažvižgal pogrebno.
    je rekel.. da je prav, da ostanem zvesta koračnicam. :-))))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, ob besedilu jo tudi silno zapojem...
      drugače pa je bolj mrmranje in fičkanje djano na poslušanje
      pač za vsak slučaj...
      da ne bi danes ko je dan štrajkov pa še slučajno kdo kake urgence potreboval
      saj ni za reskirat
      ;-)
      no, pogrebna muzika pa tudi zna biti prav lepa...
      saj vsi narodi ob tem dogodku tudi niso žalostni...
      apč pa se s pokojnim veselijo lepšega tam nekje drugje od tu

      Izbriši
  2. Vsaka pesem pa naj bo naradnozabavna, zabavna ali kakšna druga daje neko sporočilo. Če si povabljen nekomu na poroko je tudi tam glasba, ki je temu poročnemu obredu primerna. Če greš na pogreb je tam glasba, ke je temu pogrebnemu obredu primernu. Temu primerna glasba, ki daje tistemu veselju ali žalosti svoj pečat.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, je meni tudi povšeči glasba, ki ni samo melodična pač pa ima tudi neko vsebino...
      pa tudi slovenska narodna mi je lepa

      Izbriši
  3. Tudi jaz kdaj požvižgavam. Dobro dene meni, drugi pa itak ne slišijo.
    Kako pa se vdela posnetek, to me muči. Wordpressu ne pridem in ne pridem na kraj. Kako to narediš ti?
    lp Simona

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ej, še ena zumzumka...
      kaj, da se enkrat zmenimo, da skupaj kaj pozumimo...
      ;-)
      no, glede vstavljanja pa... je tukaj pri nas narisana ikona... in klik na njo pove kako dalje
      kako pa je tam pa žal ne vem...
      razen, če mi pošlješ naslov, pa da se malo razgledam
      lp nazaj v tvoj kraj

      Izbriši
    2. Saj gre za isti blogerski urejevalnik, wordpress, kot tukaj. Problem je, da v objavi ni muzike, v nadzorni plošči pa je. Tega ne znam rešiti.
      Mogoče bi mi pomagala tako, da našteješ postopek lepo po vrsti, tako kot ti narediš, mogoče bo fino še komu, ki ne zna.
      lp, v vaš snegec in še kakšenkrat dobre češpljeve knedle z 'dober tek'!
      Simona

      Izbriši
    3. j0j, se bojim, da ti jaz pa ne bom v kakšno vlko pomoč... ker moje znanje res ni vlko.
      no, pri meni gre pa to tako:
      ko pišem kak prispevek so na desni strani narisane ikone: prva je za vstavite sliko- klik: izberi datoteko (sliko iz arhiva, ki sem jo prej snela z neta)
      druga je kot klip: vstavite videoposnetek-klik-izberi datoteko: s spletnega mesta YouTube
      tatretja pa vstavi prelom odstavka - no te pa še nisem uporabljala
      no, če se odločiš za blogger... ti bom pa kar sproti povedala kako jaz kaj naredim...
      kaj drugega pa...
      žal pa ti niti svetovati ne morem na koga bi se naj obrnila... ker tukaj ni take povezave med nami kot je to bila na e-deju
      tak da...
      no, meni je koristilo tudi raziskovanje... pa v začetku tudi par spafljenih postov
      lp
      g.

      Izbriši
    4. Zelo sem vesela tvoje razlage in jo bom v prihodnjih dneh preizkusila. Morda bo šlo. Moji poskusi so namreč bili v drugačnih zaporedjih.
      Čeprav mi še kar ne gre v glavo, zakaj bi v osnutku bilo in sviralo, v objavi pa ne, žblj!
      lp, Simona

      Izbriši
    5. e... vaja dela mojstra!
      in, kateri je tvoj novi naslov
      no, jaz itak nič biti radovedna
      ;-)
      lepega v večer

      Izbriši
  4. Kako zelo lepa glasba! Uživam v njej!

    OdgovoriIzbriši