petek, 11. januar 2013

Le kaj je lahko lepšega...

Kot to...
da ti nekdo, ki ga imaš tudi sam rad
pove
kako si je želel spet srečanja s teboj.

8 komentarjev:

  1. Mislim nate, ti prepošiljam link in po e-pošti sem ti preposlala:
    http://www.ednevnik.si/entry.php?w=ZavestnaSamostNova&e_id=178009
    12. 01. 2013,12:48
    Tetki Malayki za osebni praznik,ni pozabljena

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. renata!
      res si enkratna v vsej tej svoji pozornosti do mene
      in kako lepe slike si mi vkup nabrala
      naj bodo tudi tebi namenjeni lepi časi!
      pozdrav na tvojo stran

      Izbriši
  2. Tetka, tudi jaz mislim nate! <3 lila

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz te pogrešam in ti želim še tu čarobne dni!!!
    Vse dobro!!!((((((((((((((((O))))))))))))))))

    Madonca a mi bo ratal objaviti?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ej, odsevček!
      hvala za podarjene želje čarobnosti...
      in valda, da ti bo ratalo!
      le verjemi vase, pa boš tudi ti spoznala kaj vse znaš in zmoreš
      ;-)
      lp v lep večer

      Izbriši
  4. le počak, ko ga mah mahne v toti.
    rada ali ne rada. mi bo vseeno.
    :-)))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. he, he, he,...
      meni pa ne!
      ker bo ostalo pri rada
      pa le pohiti... da se marmelada slučajno prej ne pokvari
      no, mož pa je dodal... rada, rada - marmelada
      ;-)

      Izbriši