nedelja, 27. januar 2013

Nedeljski sprehod...

Zaradi sončnega popoldneva
izbrana daljša tura
po potki med njivami
vse do hribčka
ki je živel v smehu in vriskanju
smučarjev;
slive in jablane
 so nadomestile kole
za veleslalom
očetje pa
vlečnico za otroke

12 komentarjev:

  1. Zasnežen nedeljski popoldan še posebno, če greš v gozd in opazuješ zasnežene smreke in bore.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. in kadar je tišina... samo še poslušaš šume in glasove
      ;-)

      Izbriši
  2. je kar hrumelo po pohorju, ja.
    vsaj tako so mi strici povedali.
    na vse ostalo bom pa res rajši tiho,
    da ti ne zagrenim tvojih zimskih
    sprehodov.
    pa saj vem, da ti jih ne bi mogla,
    ti si hrabra punca.
    za zimo je potrebno biti hraber, si rečem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. gužva na smučiščih je samo še del moje zgodovine
      hrabrost zimovanja pa mi je očitno bila v zibko djana
      ;-)

      Izbriši
  3. Lepo,

    fotka je enkratna :)

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vesela,
      fotka je pa tudi ta (tako kot vse ostale) sposojena z neta...
      svojih pač ne dajem v javnost
      lp vračam

      Izbriši
  4. Kako je bilo s potresom na vašem koncu?
    Mi, ga tokrat nismo čutili.

    lp, lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. oja, jaz pa sem ga začutila... pa tudi videla na monitorju
      no, moža pa vseeno ni prebudil...
      ;-) in <3

      Izbriši
  5. ;) torej mož zares dobro spi.
    Samo, da ni bilo hujšega (strah je vedno prisoten, ko nas zaziba. Pri nas je to pogosto, ko se tla premikajo na Bovškem.) :)
    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. oja... trdno ko dojenček, pa običajno glasno ko šefica
      ;-)
      lp

      Izbriši